dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Millora dels Ensenyaments de l’Educació Infantil i Primària | |
dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes | |
dc.contributor.author | Segalés Masmitjà, Montse | |
dc.date.accessioned | 2019-11-22T18:52:18Z | |
dc.date.available | 2019-11-22T18:52:18Z | |
dc.date.created | 2019 | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/6020 | |
dc.description | Curs 2018-2019 | es |
dc.description.abstract | Aquest article és l’explicació del procés seguit a l’escola Les Escoles de Gurb per al disseny i
implementació del pla de millora emmarcat en el treball de pràctiques realitzat dins el màster:
Millora de l’Ensenyament d’Educació Infantil i Primària. El pla de millora consisteix en la introducció
de jocs a l’hora de matemàtiques mitjançant la co-docència de dos mestres dins l’aula a cicle
superior, amb la finalitat de millorar les competències matemàtiques dels alumnes d’una manera
més motivadora, vivencial i significativa.
Per realitzar el pla de millora ens hem basat en les V fases de Lago & Onrubia (2011). Aquest
procediment ens ha donat l’oportunitat de reflexionar i revisar la nostra pràctica com a mestres i ens
ha proporcionat eines i instruments que ens han ajudat a prendre decisions. La interacció, la
discussió i el contrast d’opinions amb els companys ha sigut molt enriquidora i elements
indispensables per fer-nos avançar cap a una millora en la nostra metodologia de treball. | es |
dc.format | application/pdf | es |
dc.format.extent | 21 p. | es |
dc.language.iso | cat | es |
dc.rights | Tots els drets reservats | es |
dc.subject.other | Matemàtica -- Ensenyament | es |
dc.subject.other | Coeducació | es |
dc.title | Introducció de jocs matemàtics a cicle superior mitjançant la co-docència | es |
dc.type | info:eu-repo/semantics/masterThesis | es |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/closedAccess | es |