Pla de màrqueting: desigual llança una col·lecció càpsula de moda sostenible per dona (primavera/estiu 2021)
Autor/a
Altres autors/es
Data de publicació
2020-05Resum
Aquest Treball Final de Grau consta d’un Pla de Màrqueting sobre l’empresa de moda Desigual, el qual es basa en llançar una col·lecció de moda sostenible per dona la primavera/estiu del 2021, juntament amb iniciatives que ajudin a contribuir amb el medi ambient. Desigual és una empresa la qual des dels últims anys està perdent moltes vendes degut a la seva competència, que és capaç d’oferir tendències a preus baixos. És per això que actualment, Desigual busca noves oportunitats de negoci i ampliar el seu target.
L’objectiu del Pla de Màrqueting doncs, és llançar una col·lecció de moda sostenible per obrir-se a nous mercats i acostar-se més a la seva competència, ja que aquesta ja ofereix des de fa uns anys col·leccions sostenibles i Desigual perd molt avantatge al respecte.
Tipus de document
Projecte/Treball fi de carrera o de grau
Llengua
Català
Paraules clau
Pàgines
196 p.
Nota
Curs 2019-2020
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
Tots els drets reservats