Pla de màrqueting: desigual llança una col·lecció càpsula de moda sostenible per dona (primavera/estiu 2021)
Autor/a
Otros/as autores/as
Fecha de publicación
2020-05Resumen
Aquest Treball Final de Grau consta d’un Pla de Màrqueting sobre l’empresa de moda Desigual, el qual es basa en llançar una col·lecció de moda sostenible per dona la primavera/estiu del 2021, juntament amb iniciatives que ajudin a contribuir amb el medi ambient. Desigual és una empresa la qual des dels últims anys està perdent moltes vendes degut a la seva competència, que és capaç d’oferir tendències a preus baixos. És per això que actualment, Desigual busca noves oportunitats de negoci i ampliar el seu target.
L’objectiu del Pla de Màrqueting doncs, és llançar una col·lecció de moda sostenible per obrir-se a nous mercats i acostar-se més a la seva competència, ja que aquesta ja ofereix des de fa uns anys col·leccions sostenibles i Desigual perd molt avantatge al respecte.
Tipo de documento
Proyecto / Trabajo fin de carrera o de grado
Lengua
Catalán
Palabras clave
Páginas
196 p.
Nota
Curs 2019-2020
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Tots els drets reservats