Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorZaragozá i Escosa, Mar
dc.date.accessioned2021-01-08T10:51:02Z
dc.date.available2021-01-08T10:51:02Z
dc.date.created2020-05
dc.date.issued2020-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/6398
dc.descriptionCurs 2019-2020es
dc.description.abstractLa diversitat cultural és una realitat a Catalunya, i les escoles han de transmetre als infants els valors i el respecte cap a totes les cultures. Han d’educar a les futures generacions per conviure en una societat culturalment diversa i evitar que hi hagi situacions de discriminació i racisme. El propòsit d’aquesta recerca és descriure i analitzar quina és la realitat d’una aula d’infants de cinc anys d’una escola de màxima complexitat, i quin repte hi suposa la interculturalitat. El que es pretén és analitzar la importància del paper del docent, les estratègies i propostes que s’utilitzen en l’àmbit de centre i d’aula i la relació amb les famílies dins d’un context d’escola intercultural. Per analitzar aquesta qüestió en la present investigació s’ha utilitzat una metodologia descriptiva qualitativa per mitjà de l’observació, l’entrevista i l’anàlisi de documents en la qual s’han obtingut diferents punts de vista sobre els aspectes mencionats. El treball s’emmarca dins del paradigma interpretatiu, ja que es pretén comprendre les accions educatives que es realitzen per atendre a la diversitat cultural.es
dc.description.abstractCultural diversity is a reality in Catalonia and schools must transmit the values and the respect of all the cultures to children. Schools must educate future generations to live in a culturally diverse society and to prevent discrimination and racism. The purpose of this research is to describe the realities of a classroom of fiveyears- old children in a highly complex school and to analyze the challenges of interculturality. The aim is to analyze the importance of the teacher’s role, the strategies and proposals used in the school and in the classroom, and the relationship with families within an intercultural school context. To analyze this issue, the proposed research will use a qualitative descriptive methodology which includes observation, interview and document analysis which represent different points of view about the above-mentioned aspects of the school. The project is framed in the interpretive paradigm, as it aims to understand the educational actions that are carried out to address cultural diversity.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent62 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsTots els drets reservatses
dc.subject.otherEducació inclusivaes
dc.subject.otherPluralisme cultural -- Educació infantiles
dc.subject.otherIgualtat d'oportunitats educativeses
dc.titleEl repte de la interculturalitat en una aula de P5 d'una escola de màxima complexitates
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Fitxers en aquest element

 

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix