Les actituds que afavoreixen el vincle afectiu entre mestre i infant a l'inici de P3
Autor/a
Otros/as autores/as
Fecha de publicación
2020-05Resumen
Aquest treball té la intenció d’entrar dins el món del vincle afectiu i entendre els individus, els seus comportaments i les possibles maneres de percebre el món que ens envolta a partir de les diferents relacions afectives que s’hagin experimentat durant els primers anys de vida. A partir d’aquí, s’ha fet un estudi al voltant de les actituds que ha de desenvolupar la mestra, entesa com a una de les figures de referència en l’etapa d’Educació Infantil, per crear un vincle d’aferrament segur amb els infants de l’aula durant el procés d’adaptació al curs de P3.
The intentionality of this research is to know the effective bond and understand people, their behaviour and their possibilities to understand our world and environment from all of the possible types of effective bonds during the early years of children. Taking this into account, a study has been conducted around of the capacities and strategies the teacher must develop, as a referent person to children, to create an effective and sure bond with all the students during the adaptation process in the P3 course.
Tipo de documento
Proyecto / Trabajo fin de carrera o de grado
Lengua
Catalán
Palabras clave
Mestres -- Actituds
Adaptació escolar -- Educació infantil
Páginas
76 p.
Nota
Curs 2019-2020
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca