Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorPiferrer Gómez, Marta
dc.date.accessioned2021-01-13T10:10:48Z
dc.date.available2021-01-13T10:10:48Z
dc.date.created2020-05
dc.date.issued2020-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/6443
dc.descriptionCurs 2019-2020es
dc.description.abstractLa creació de l’hàbit lector durant la primera infància és essencial en el desenvolupament integral dels infants. L’adquisició de bones eines per a la lectura està estretament relacionada amb l’èxit escolar. La lectura també estimula la creativitat i imaginació dels infants i forma ciutadans crítics. D’altra banda, la capacitat lectora dels infants és quelcom que preocupa a les famílies a finals del 2n cicle d’Educació Infantil. Aquesta investigació analitza les famílies, la mestra i l’entorn sociocultural d’un grup d’infants de P5 per conèixer quina funció fa cadascun dels tres agents pel que fa al desenvolupament de l’hàbit lector.es
dc.description.abstractThe creation of reading habits during the first childhood is essential in the global development of the children. The acquisition of good reading tools is closely related to school success. Reading also stimulates children’s creativity and imagination and it also helps developing critical citizens. On the other hand, children’s reading capacity is an issue which concerns families at the end of the 2nd cycle of preschool. This investigation analyses the families, the teacher and the sociocultural environment of a group of P5 children to know which function is done by every agent in relation with the development of their reading habits.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent79 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.caes
dc.subject.otherInfants -- Llibres i lecturaes
dc.titleCreació de l'hàbit lector. Influència de l'escola, la família i l'entorn sociocultural en un grup d'infants de P5es
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Ficheros en el ítem

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca
Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir