El potencial del material no estructurat al segon cicle d'Educació Infantil: element afavoridor d'investigació
Author
Other authors
Publication date
2020-05Abstract
El material constitueix un element imprescindible dins de l’aula d’educació infantil,
mitjançant la manipulació que fan els infants descobreixen la realitat que els envolta i
adquireixen coneixements, nocions espacials i de temps. És per aquest motiu que el
present Treball de Final de Grau és una investigació que té com a objectiu aprofundir
en el coneixement de dos dels tipus de materials que poden intervenir en el joc simbòlic,
el material estructurat i el no estructurat; i mitjançant una determinada intervenció
educativa, observar i analitzar com l’infant es relaciona, interacciona i construeix
coneixement a partir del material no estructurat, tot posant en sintonia la seva activitat
constructiva i la seva activitat mental.
Material is an essential element when it comes to early childhood education’s classroom,
through the manipulation children make, they discover the reality that surrounds them
and acquire knowledge as well as time and space notions. For this reason, the present
Final Degree Project consists on an investigation with the objective of deepening the
knowledge of two types of materials that can intervene in the symbolic game, the
structured and the unstructured materials; and through a specific education intervention,
observing and analyzing how the child interacts, reacts and builds knowledge from the
unstructured material, aligning his constructive activity with his mental activity.
Document Type
Project / Final year job or degree
Language
Catalan
Keywords
Material didàctic -- Educació Infantil
Pages
55 p.
Note
Curs 2020-2021
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca