Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorSerra Paré, Mireia
dc.date.accessioned2021-06-29T16:38:28Z
dc.date.available2021-06-29T16:38:28Z
dc.date.created2020-05
dc.date.issued2020-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/6656
dc.descriptionCurs 2020-2021es
dc.description.abstractEl material constitueix un element imprescindible dins de l’aula d’educació infantil, mitjançant la manipulació que fan els infants descobreixen la realitat que els envolta i adquireixen coneixements, nocions espacials i de temps. És per aquest motiu que el present Treball de Final de Grau és una investigació que té com a objectiu aprofundir en el coneixement de dos dels tipus de materials que poden intervenir en el joc simbòlic, el material estructurat i el no estructurat; i mitjançant una determinada intervenció educativa, observar i analitzar com l’infant es relaciona, interacciona i construeix coneixement a partir del material no estructurat, tot posant en sintonia la seva activitat constructiva i la seva activitat mental.es
dc.description.abstractMaterial is an essential element when it comes to early childhood education’s classroom, through the manipulation children make, they discover the reality that surrounds them and acquire knowledge as well as time and space notions. For this reason, the present Final Degree Project consists on an investigation with the objective of deepening the knowledge of two types of materials that can intervene in the symbolic game, the structured and the unstructured materials; and through a specific education intervention, observing and analyzing how the child interacts, reacts and builds knowledge from the unstructured material, aligning his constructive activity with his mental activity.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent55 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.caes
dc.subject.otherMaterial didàctic -- Educació Infantiles
dc.titleEl potencial del material no estructurat al segon cicle d'Educació Infantil: element afavoridor d'investigacióes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint