Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorSan Quirico Muñoz, Noelia
dc.date.accessioned2021-07-28T07:23:51Z
dc.date.available2021-07-28T07:23:51Z
dc.date.created2021-05-14
dc.date.issued2021-05-14
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/6698
dc.descriptionCurs 2020-2021es
dc.description.abstractLa investigació analitza quina és la concepció dels i les mestres d’Educació Primària en relació amb el grau d’inclusió d’infants amb discapacitat visual a les aules, en escoles d’Educació Infantil i Primària de la zona del Berguedà i el Bages. Les dades s’han recollit a partir d’una enquesta que dinou mestres de totes les especialitats han contestat de manera anònima. Aquesta s’ha elaborat seguint l’Índex per a la Inclusió de Booth i Ainscow (2006), fent referència a la presència, participació i progrés de l’alumnat. Els resultats s’han extret a partir d’una aproximació qualitativa i mostren que els i les mestres creuen que hi ha algunes barreres per a l’aprenentatge que cal tenir presents, sobretot derivades de la falta de formació, materials i recursos, però que podrien donar una resposta adequada.es
dc.description.abstractThis investigation analyses the conception about Elementary Education teachers in relation to the inclusion of children with visual disability inside the class, in Childhood and Elementary schools situated in Bages and Berguedà. The data has been gathered in a survey that nineteen teachers have answered anonymously. This has been done using the Index for Inclusion, written by Booth and Ainscow (2006), regarding the presence, the participation and the progress of the children. The results are based in a qualitative approach and show that teachers believe there are obstacles in learning that must be considered, especially related with the lack of education, materials and resources, but they think that they could give an appropriate response.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent185 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsTots els drets reservatses
dc.subject.otherEducació inclusivaes
dc.subject.otherInfants discapacitats sensorialses
dc.subject.otherMestres -- Actitudses
dc.titleLa concepció dels i les metres d'Educació Primària sobre la inclusió d'infants amb discapacitat visuales
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Ficheros en el ítem

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir