Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia
dc.contributor.authorPujol Pérez, Maria
dc.date.accessioned2023-02-07T17:09:18Z
dc.date.available2023-02-07T17:09:18Z
dc.date.created2022-05
dc.date.issued2022-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/7215
dc.descriptionCurs 2021-2022es
dc.description.abstractLa finalitat d’aquest estudi és, per un cantó, conèixer quins són els millors criteris a tenir en compte a l’hora de seleccionar una bona obra de literatura infantil i, per l’altre, esbrinar què opinen els mestres i les mestres en relació amb aquest aspecte. Així doncs, s’ha dut a terme una recerca teòrica entorn la literatura, les seves funcions i beneficis; sobre els criteris de selecció que proposen els experts i al voltant de la figura del mediador literari. A més a més, s’ha realitzat una entrevista qualitativa a quatre especialistes del món de la literatura infantil per conèixer el seu punt de vista, i s’ha fet arribar una enquesta a un grup de mestres per veure l’estat de la qüestió a l’escola, i extreure’n una informació de caràcter quantitatiu.es
dc.description.abstractThe purpose of this study is, on the one hand, to know which are the best criteria to take into account when selecting a good work of children's literature and, on the other hand, to know the teachers opinion about this aspect. Hence, a theoretical research has been carried out on literature, its functions and benefits; on the selection criteria proposed by experts and on the figure of the literary mediator. In addition, a qualitative interview was conducted with four specialists in the world of children's literature in order to know their point of view, and a survey was sent to a group of teachers to see the situation in the school and to obtain quantitative information.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent129 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.caes
dc.subject.otherEducació infantiles
dc.subject.otherLiteratura infantiles
dc.titleLiteratura infantil: Criteris per elaborar una tria conscient de les obreses
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint