Llançament d'una línia de productes de cosmètica vegana i genderless per Freshly Cosmetics
Autor/a
Otros/as autores/as
Fecha de publicación
2022Resumen
El mercat de la cosmètica està vivint una revolució en tots els sentits. Tot el que
abans era segur ara ho deixa de ser per donar pas a noves tendències i
oportunitats. D’aquí a que de les mes populars siguin les tendències de
productes genderless (sense gènere), veganes, sostenibles, eco...
És precisament el que es troba dins d’aquest treball final de grau: un llançament
d’un cosmètic genderless per una marca reconeguda en el panorama espanyol,
i no tant espanyol: Freshly Cosmetics. Es proposen prototips de productes i
accions, sent una performance d’impacte l’eix vertebrador de tota la
comunicació del producte i en general de la marca. Aquest llançament implica
per la marca un canvi en la forma de comunicar-se i d’arribar al seu públic, els
actuals i els nous creats arrel del llançament.
Tipo de documento
Proyecto / Trabajo fin de carrera o de grado
Lengua
Catalán
Palabras clave
Cosmètics -- Indústria i comerç
Comunicació en màrqueting
Publicitat
Páginas
76 p.
Nota
Curs 2021-2022
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca