Construcció de la identitat de marca i campanya gràfica de Black Girl Gamers
Autor/a
Otros/as autores/as
Fecha de publicación
2022-03Resumen
Black Girl Gamers és col·lectiu format per més de 7.000 dones negres d’arreu del món. Aquest va
començar l’any 2015 amb un petit grup de facebook, que ha anat creixent gràcies a la passió pel gaming les ganes de
generar un canvi en aquest. Són una influència que pretén canviar aquesta indústria cap a l’equitat i inclusió. Partint
d’aquesta base, BGG requereix una imatge de marca que transmeti i plasmi els valors i característiques que tenen
com a comunitat. La força i ambició pel canvi, així com la finalitat de canvi que persegueixen.
Es vol plasmar que no es tracta d’un grup de persones que tracten les desigualtats dins del joc, sinó que són una
comunitat empoderada que vol generar un canvi cap a la igualtat del sector del gaming. Plasmar l’ambició seria que
tenen, però representant la seva manera de ser, divertida i peculiar.
Tipo de documento
Proyecto / Trabajo fin de carrera o de grado
Lengua
Catalán
Palabras clave
Màrqueting -- Planificació
Construcció de marca (Màrqueting)
Jocs per Internet
Páginas
180 p.
Nota
Curs 2021-2022
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Tots els drets reservats