Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Empresa i Comunicació
dc.contributor.authorArboix Dunkel, Paula
dc.date.accessioned2023-03-15T19:04:00Z
dc.date.available2023-03-15T19:04:00Z
dc.date.created2022-03
dc.date.issued2022-03
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/7368
dc.descriptionCurs 2021-2022es
dc.description.abstractBlack Girl Gamers és col·lectiu format per més de 7.000 dones negres d’arreu del món. Aquest va començar l’any 2015 amb un petit grup de facebook, que ha anat creixent gràcies a la passió pel gaming les ganes de generar un canvi en aquest. Són una influència que pretén canviar aquesta indústria cap a l’equitat i inclusió. Partint d’aquesta base, BGG requereix una imatge de marca que transmeti i plasmi els valors i característiques que tenen com a comunitat. La força i ambició pel canvi, així com la finalitat de canvi que persegueixen. Es vol plasmar que no es tracta d’un grup de persones que tracten les desigualtats dins del joc, sinó que són una comunitat empoderada que vol generar un canvi cap a la igualtat del sector del gaming. Plasmar l’ambició seria que tenen, però representant la seva manera de ser, divertida i peculiar.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent180 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsTots els drets reservatses
dc.subject.otherMàrqueting -- Planificacióes
dc.subject.otherConstrucció de marca (Màrqueting)es
dc.subject.otherJocs per Internetes
dc.titleConstrucció de la identitat de marca i campanya gràfica de Black Girl Gamerses
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccesses


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint