Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes
dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia
dc.contributor.authorUrbano Gubert, Laia
dc.date.accessioned2023-05-09T10:31:42Z
dc.date.available2023-05-09T10:31:42Z
dc.date.created2022-06-03
dc.date.issued2022-06-03
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/7462
dc.descriptionCurs 2021-2022es
dc.description.abstractAquest és un estudi de cas que té per objectiu observar les estratègies plurilingües a l’aula de llengua de cinc docents d’un institut de Catalunya, conèixer les seves creences i actituds entorn al plurilingüisme i analitzar com aquestes percepcions afecten les seves pràctiques a l’aula. Per tal d’aconseguir complir aquests objectius seguim una metodologia qualitativa, amb les eines de recollida de dades següents: observacions d’aula, autoretrats lingüístics i entrevistes individuals. Els resultats de l’anàlisi de dades mostren una diversitat de pràctiques i creences, tanmateix amb un efecte limitat en les actuacions a l’aula.es
dc.description.abstractThis is a case study which objectives are to observe plurilingual strategies in the classrooms of five language teachers in a secondary school in Catalonia, to know their beliefs and attitudes towards plurilingualism and to analyse how all these perceptions affect their classroom practices. In order to accomplish these objectives, we implement a qualitative methodology, with the following data collection tools: classroom observation, linguistic self-portraits and individual interviews. The results of this data analysis show a diversity of practices and beliefs. However, they have a limited effect on classroom performances.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent29 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsTots els drets reservatses
dc.subject.otherMultilingüisme -- Educació secundàriaes
dc.subject.otherProfessors -- Actitudses
dc.subject.otherProfessors d'educació secundàriaes
dc.titleEstudi de cas sobre les creences i les pràctiques de cinc docents en llengües entorn al plurilingüismees
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesises
dc.description.versionTutora: Irene Llop Jordana
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccesses


Ficheros en el ítem

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir