Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia
dc.contributor.authorOrdóñez Martínez, Carla
dc.date.accessioned2024-04-26T09:46:25Z
dc.date.available2024-04-26T09:46:25Z
dc.date.created2023-05-12
dc.date.issued2023-05-12
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/7875
dc.descriptionCurs 2022-2023es
dc.description.abstractLa creativitat en la infància és avui dia un dels grans reptes a assolir a les escoles, ja que resulta un terme molt ampli que habitualment es redueix a deixar que els infants facin i inventin lliurement. Aquesta recerca, per tant, pretén posar el focus en la creativitat com a sinònim de pensament divergent i en l’ús d’aquesta a l’escola com a eina d’aprenentatge, tot oferint un context concret a partir del qual desenvolupar-la: la literatura i el gènere narratiu. Així doncs, s’investiga la capacitat dels nens i nenes d’inventar i narrar històries i les condicions necessàries per a que això es doni i pugui esdevenir una eina de desenvolupament. Paraules clau: creativitat narrativa, infància, llenguatge, literatura.es
dc.description.abstractCreativity in childhood is today one of the greatest challenges to be achieved in schools, as it is a very wide term that is usually reduced to letting children freely work and invent. This research, therefore, aims to focus on creativity as a synonym for divergent thinking and its use in schools as a learning tool, offering a specific context in which it can be developed: literature. Thus, the research investigates the ability of children to invent and narrate stories and the conditions needed for this to be given so it can become a development tool. Key words: narrative creativity, childhood, language, literaturees
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent205 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.caes
dc.subject.otherCreativitat en els infantses
dc.subject.otherComunicació escritaes
dc.subject.otherEducació infantiles
dc.titleUna mirada a l'infant que inventa històries. Anàlisi de la creativitat narrativa dels nens i nenes i aplicació d'una proposta per desenvolupar-laes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca
Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint