Mesures per promoure la inclusió d’un infant amb Trastorn de l’Espectre Autista a les aules d’educació infantil.
Author
Other authors
Publication date
2024-05Abstract
L’educació és un dret humà que s’ha d’oferir a totes les persones, deixant de banda, l’edat, el
sexe, les necessitats específiques, etc. Aquest concepte es pot entendre com a educació
inclusiva, pel fet que té com a finalitat vetllar per les oportunitats d’aprenentatge de tothom.
La present investigació té com a objectiu conèixer quines mesures per promoure la inclusió
desenvolupa una escola ordinària de Catalunya pels infants d’educació infantil amb Trastorn
de l'Espectre Autista (TEA). Per assolir l’objectiu, s’ha emprat un estudi de cas qualitatiu, en
el qual s’han recollit les dades necessàries mitjançant observacions i entrevistes
semiestructurades a professionals.
Education is a human right that should be offered to all individuals, disregarding factors such
as age, gender, specific needs, etc. This concept can be understood as inclusive education, as
it aims to ensure learning opportunities for everyone.
The present research aims to know which measures to promote inclusion for children with
Autism Spectrum Disorder (ASD) an ordinary school in Catalonia develops for early
childhood education. To achieve the objective, a qualitative case study has been conducted,
in which the necessary data have been picked up through observations, and semi-structured
interviews with professionals.
Document Type
Project / Final year job or degree
Language
Catalan
Keywords
Trastorns de l'espectre autista
Educació infantil
Pages
103 p.
Publisher
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya
Note
Curs 2023-2024
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca