Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia
dc.contributor.authorÁlvarez Naranjo, Raúl
dc.date.accessioned2024-12-18T13:40:11Z
dc.date.available2024-12-18T13:40:11Z
dc.date.created2024-05
dc.date.issued2024-05-10
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/8305
dc.descriptionCurs 2023-2024es
dc.description.abstractAquest treball parteix de la pregunta: “Com l’educació visual i plàstica pot afavorir el desenvolupament socioemocional de tot l’alumnat i més concretament, dels alumnes amb autisme durant el seu procés d’aprenentatge?”. Per donar resposta a aquesta s’ha decidit fer un estudi de cas d’una nena amb diagnòstic TEA i TDAH. Aquest estudi de cas està fonamentat per un seguit de teories i autors. A més, s’ha contrastat aquestes teories amb un seguit d’observacions, entrevistes, graelles d’observació i diaris de camp. D’aquesta manera, s’ha pogut assolir els objectius de recerca i identificar i conèixer els diferents beneficis que té l’educació visual i plàstica en els alumnes en general i en la nena en particular.es
dc.description.abstractThis research starts from the question: “How can visual and plastic education support the socio-emotional development of all students and more specifically, of students with autism during their learning process?”. To answer this question, I have decided to carry out a case study of a girl with a diagnosis of ASD and ADHD. This case study is founded by a series of theories and authors. Furthermore, this theories has been contrasted with a series of observations, interviews and field diaries. In this way, it has been possible to assess the objectives of research and identify and know the different benefits that visual and plastic education has for students in general and for girls in particular.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent80 p.es
dc.language.isocates
dc.publisherUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunyaes
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.caes
dc.subject.otherAutismees
dc.subject.otherDesenvolupamentes
dc.subject.otherEducació inclusivaes
dc.titleL'educació visual i plàstica en el desenvolupament socioemocional dels alumnes amb autisme.es
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.type.versioninfo:eu-repo/updatedVersiones


Ficheros en el ítem

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca
Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir