Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia
dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes
dc.contributor.authorOlmeda Rodríguez, Leyre
dc.date.accessioned2025-01-17T11:31:18Z
dc.date.available2025-01-17T11:31:18Z
dc.date.created2024-06-30
dc.date.issued2024-06-30
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/8430
dc.descriptionCurs 2023-2024es
dc.description.abstractAquest treball és el resultat final de l’estudi i l’aplicació d’un taller de poesia creativa a l’aula. L’objectiu principal d’aquest treball és estudiar quin impacte pot tenir un taller de poesia en la competència literària d’un conjunt d’alumnes de secundària. Els resultats obtinguts confirmen que la realització d’un taller de poesia creativa té un impacte real en la competència literària dels alumnes. També queda demostrat que els participants del taller desenvolupen un major interès cap a la poesia, i que a partir del taller augmenta la disposició a entendre i treballar diverses obres poètiques.es
dc.description.abstractThis work is the final result of the study and the application of a creative poetry workshop in the classroom. The main objective of this work is to study what impact a poetry workshop can have on the literary competence of a group of secondary school students. The results obtained confirm that the realization of a creative poetry workshop has a real impact on the literary competence of the students. It is also demonstrated that the participants of the workshop develop a greater interest in poetry, and that from the workshop increases the willingness to understand and work on various poetic works.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent39 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsTots els drets reservatses
dc.subject.otherPoesia -- Educació secundàriaes
dc.titleDisseny i implementació d'una situació d'aprenentatge d'innovació didàctica centrada en l'aprenentatge de la poesia mitjançant un taller artístic en el segon curs de l'ESOes
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesises
dc.description.versionTutora: Mia Güell
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccesses


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint