Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia
dc.contributor.authorCros Roca, Anna
dc.date.accessioned2025-01-20T13:10:48Z
dc.date.available2025-01-20T13:10:48Z
dc.date.created2024-05
dc.date.issued2024-04
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/8458
dc.descriptionCurs 2023-2024es
dc.description.abstractEl valor de la cultura musical i tradicional Diola en contextos escolars no sempre rep l’atenció necessària i està força determinada pel valor que li dóna la comunitat educativa o fins i tot la política. En contextos com el Senegal, les polítiques educatives tenen un pes molt rellevant. Aquesta recerca pretén analitzar quin paper té la cultura musical dins de l’escolarització en les aules senegaleses, concretament a la regió de la Casamance. Així mateix, aquest TFG té per objectiu analitzar quins beneficis pot tenir la vinculació de la cultura als centres educatius per una millora d’aprenentatges. Per fer-ho s’ha portat a terme una recerca d’un estudi de cas a partir d’observacions a diverses escoles i entrevistes amb persones de l’àmbit. Les conclusions apunten que probablement la vinculació de la cultura pròpia d’un territori amb els aprenentatges pugui tenir un assoliment més satisfactori tant en l’àmbit acadèmic com emocional.es
dc.description.abstractThe value of Diola's musical and traditional culture in school contexts does not always receive the necessary attention and is strongly determined by the value given to it by the educational community or even by politics. In contexts such as Senegal, educational policies have a very important weight. This research aims to analyse the role of musical culture in schooling in Senegalese classrooms, specifically in the Casamance region. Likewise, the aim of this dissertation is to analyse the potential benefits of linking culture to educational centres in order to improve learning. To do this, a case study research has been carried out based on observations in different schools and interviews with people in the field. The conclusions point to the fact that the linking of a territory's own culture with learning can probably have a more satisfactory impact on both an academic and emotional level.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent42 p.es
dc.language.isocates
dc.publisherUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunyaes
dc.rightsTots els drets reservatses
dc.subject.otherCulturaes
dc.subject.otherMúsica -- Ensenyamentes
dc.subject.otherPolítica educativaes
dc.titleLa cultura musical en l’educació infantil. Avaluant l’impacte de l’omissió de llengües i tradicions autòctones en el context educatiu de Casamance, el Senegal.es
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccesses
dc.type.versioninfo:eu-repo/updatedVersiones


Fitxers en aquest element

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix