Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia
dc.contributor.authorSerrat Llacuna, Júlia
dc.date.accessioned2025-01-21T08:17:45Z
dc.date.available2025-01-21T08:17:45Z
dc.date.created2024-05
dc.date.issued2024-05-07
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/8460
dc.descriptionCurs 2023-2024es
dc.description.abstractEl treball que es presenta a continuació pretén reflectir el paper essencial que té la meditació musical en el desenvolupament emocional dels infants. Aquesta pràctica ofereix la possibilitat de distingir les emocions i comprendre quin és el seu estat emociona. Aquest Treball de Fi de Grau (TFG) explora l'aplicació de la meditació musical com una eina per a conèixer el que mou interiorment, identificar l'estat anímic dels individus, l’autoconeixement i l'autoregulació. Bisquerra (2003) menciona que l’educació emocional és un procés continuat i permanent que ha d’estar present a tot el currículum acadèmic i en la formació al llarg de tota la vida. El treball consta de dues parts diferenciades: la part teòrica, on s'explica la investigació teòrica sobre el tema elegit, i la part pràctica, que dona lloc a la intervenció real amb infants de 4 anys de l'escola FEDAC Manresa. L’objectiu principal del treball és observar, analitzar i reflexionar sobre els aprenentatges i beneficis de la meditació musical en una pràctica educativa real.es
dc.description.abstractThe following work aims to reflect the essential role of musical meditation in the emotional development of children. This practice offers the possibility of distinguishing emotions and understanding their emotional state. This TFG explores the application of musical meditation as a tool for getting to know what surrounds us, identifying the mood of individuals, self-knowledge and self-regulation. Bisquerra (2003) mentions that emotional education is a continuous and permanent process that must be present throughout the academic curriculum and in lifelong learning. The work consists of two distinct parts: the theoretical part, where the theoretical research on the chosen topic is explained, and the practical part, which gives rise to the real intervention with 4-year-old children from the FEDAC Manresa school. The main objective of the work is to observe, analyze and reflect on the learning and benefits of musical meditation in a real educational practice.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent53 p.es
dc.language.isocates
dc.publisherUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunyaes
dc.rightsTots els drets reservatses
dc.subject.otherMúsicaes
dc.subject.otherMeditacionses
dc.subject.otherInfantses
dc.titleLa meditació musical a l’etapa d’infantil: cas pràctic en un centre educatiu de Manresa.es
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccesses
dc.type.versioninfo:eu-repo/updatedVersiones


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint