Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia
dc.contributor.authorSurinyac Vigué, Lurdes
dc.date.accessioned2025-01-21T08:57:57Z
dc.date.available2025-01-21T08:57:57Z
dc.date.created2024-05
dc.date.issued2024-05-10
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/8461
dc.descriptionCurs 2023-2024es
dc.description.abstractLa finalitat d'aquest estudi és, per un cantó, conèixer quines són les característiques de les tècniques del text lliure de Célestin Freinet i, per l'altre, observar de quina manera sobreviu aquest model canònic a les aules actuals. Així doncs, s'ha dut a terme una recerca teòrica entorn les tècniques del text lliure de Célestin Freinet i els seus beneficis en l'inici de la lectura i l'escriptura i, a més, s'ha fet un estudi de cas per tal d'analitzar i interpretar la realitat d'una escola concreta amb relació a les tècniques del text lliure. Els instruments utilitzats per fer la recollida de dades són les entrevistes qualitatives, que s'han fet a les sis tutores d'educació infantil del centre i les observacions estructurades de moments rellevants per a la recercaes
dc.description.abstractThe aim of this study is, in one hand, to identify the characteristics of Célestin Freinet’s free techniques, and on the other hand, to observe in which way the canonic model survives on the actual classrooms. To accomplish this, it has been done a theoretical study on the free text techniques developed by Célestin Freinet and his benefits on early reading and writing. Among this, a case study was carried out to analyze the reality of an specific school in relation to the free text techniques. The instruments used in the recollection of data have been qualitative interviews made to six tutors of kindergarten teachers from center and structured observations of the relevant moments during the researches
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent54 p.es
dc.language.isocates
dc.publisherUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunyaes
dc.rightsTots els drets reservatses
dc.subject.otherEducació infantiles
dc.subject.otherLectuaes
dc.subject.otherEscripturaes
dc.titleEls beneficis del “text lliure” en els inicis de la lectura i l’escriptura. Un estudi de cases
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccesses
dc.type.versioninfo:eu-repo/updatedVersiones


Fitxers en aquest element

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix