Mostrar el registro sencillo del ítem
La importància dels jardins en el desenvolupament integral dels infants de tres a sis anys. Estudi de cas de l’escola Marino Marini
dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia | |
dc.contributor.author | Roca Fornell, Mireia | |
dc.date.accessioned | 2025-01-21T12:50:34Z | |
dc.date.available | 2025-01-21T12:50:34Z | |
dc.date.created | 2024-05 | |
dc.date.issued | 2024-05-10 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/8469 | |
dc.description | Curs 2023-2024 | es |
dc.description.abstract | La recerca es porta a terme a l’escola Marino Marini. Aquesta investigació pretén estudiar, analitzar i comprendre com els espais influeixen en el desenvolupament integral dels infants en la primera etapa d’educació infantil (3-6). Per fer-ho es desenvoluparà un estudi de cas qualitatiu d’un context específic, mitjançant observacions directes de les interaccions dels infants amb el jardí, anàlisi de documents i entrevistes a docents del centre per obtenir diferents punts de vista. D’aquesta manera, es pretenen conèixer els aspectes clau que han de considerar-se per dissenyar un jardí que permeti als infants desenvolupar-se de manera integral, així com els tipus de materials necessaris. Es parteix de la idea de corporeïtat, és dir entendre l’infant com una unitat integrada en la seva totalitat física, emocional i cognitiva. | es |
dc.description.abstract | The research is carried out at the Marino Marini school. This research aims to study, analyse and understand how spaces influence the integral development of children in the first stage of early childhood education (3-6). To do this, a qualitative case study of a specific context will be developed, through direct observations of the children's interactions with the garden, document analysis and interviews with teachers at the center to obtain different points of view. In this way, it is intended to know the key aspects that must be considered to design a garden that allows children to develop in an integral way, as well as the types of materials needed. It starts from the idea of corporeity, that is to say understanding the child as an integrated unit in its physical, emotional and cognitive totality. | es |
dc.format | application/pdf | es |
dc.format.extent | 163 p. | es |
dc.language.iso | cat | es |
dc.publisher | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. | es |
dc.rights | Tots els drets reservats | es |
dc.subject.other | Jardins | es |
dc.subject.other | Infants -- Aprenentatge | es |
dc.subject.other | Jocs | es |
dc.title | La importància dels jardins en el desenvolupament integral dels infants de tres a sis anys. Estudi de cas de l’escola Marino Marini | es |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | es |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/closedAccess | es |
dc.type.version | info:eu-repo/updatedVersion | es |