Estratègies de màrqueting de la slow fashion per competir amb el fast fashion entre joves consumidors (Generació Z i millennials) a Catalunya
Autor/a
Altres autors/es
Data de publicació
2025-05-05Resum
El món de la moda viu una tensió constant entre dues grans maneres d’entendre
la producció i el consum de roba: el model de luxe, associat a l’exclusivitat, la
qualitat i la durabilitat, i el model fast fashion1
, caracteritzat per la producció
massiva, l'accessibilitat econòmica i la resposta accelerada a les tendències.
Entre aquests extrems s’ha desenvolupat un corrent emergent, conegut com a
slow fashion2
, que combina els valors del luxe (qualitat, artesania, identitat) amb
l’accessibilitat i l’ètica, tot adoptant un enfocament clarament sostenible.
Aquest treball es proposa analitzar quines estratègies de màrqueting hauria
d’adoptar la moda lenta (slow fashion) per competir de manera efectiva amb la
fast fashion, centrant-se en els hàbits i percepcions dels joves consumidors
(Generació Z3
i millennials4
) a Catalunya, col·lectius especialment actius en el
consum de moda i en el debat sobre sostenibilitat.
Tipus de document
Projecte/Treball fi de carrera o de grau
Versió del document
Versió publicada
Llengua
Català
Paraules clau
Pàgines
119 p.
Publicat per
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya
Nota
Curs 2024-2025
Citació recomanada
Aquesta citació s'ha generat automàticament.
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
Tots els drets reservats
