Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Empresa i Comunicació
dc.contributor.authorAres Soler, Elisabet
dc.date.accessioned2025-10-20T10:34:24Z
dc.date.available2025-10-20T10:34:24Z
dc.date.created2025-05-05
dc.date.issued2025-05-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/180594
dc.descriptionCurs 2024-2025ca
dc.description.abstractEl món de la moda viu una tensió constant entre dues grans maneres d’entendre la producció i el consum de roba: el model de luxe, associat a l’exclusivitat, la qualitat i la durabilitat, i el model fast fashion1 , caracteritzat per la producció massiva, l'accessibilitat econòmica i la resposta accelerada a les tendències. Entre aquests extrems s’ha desenvolupat un corrent emergent, conegut com a slow fashion2 , que combina els valors del luxe (qualitat, artesania, identitat) amb l’accessibilitat i l’ètica, tot adoptant un enfocament clarament sostenible. Aquest treball es proposa analitzar quines estratègies de màrqueting hauria d’adoptar la moda lenta (slow fashion) per competir de manera efectiva amb la fast fashion, centrant-se en els hàbits i percepcions dels joves consumidors (Generació Z3 i millennials4 ) a Catalunya, col·lectius especialment actius en el consum de moda i en el debat sobre sostenibilitat.ca
dc.format.extent119 p.ca
dc.language.isocatca
dc.publisherUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunyaca
dc.rightsTots els drets reservatsca
dc.subject.otherSlow Fashionca
dc.subject.otherModaca
dc.subject.otherFast Fashionca
dc.titleEstratègies de màrqueting de la slow fashion per competir amb el fast fashion entre joves consumidors (Generació Z i millennials) a Catalunyaca
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca
dc.description.versioninfo:eu-repo/semantics/publishedVersionca
dc.embargo.termscapca
dc.rights.accessLevelinfo:eu-repo/semantics/openAccess


Files in this item

 

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint