Treballs de Fi de Grau: Recent submissions
Now showing items 521-540 of 2417
-
El dol migratori en joves extutelats: El cas de nois d'entre dinou i vint-i-un anys de la ciutat de Manresa
(2023-05-11)La present recerca és una aproximació a les vivències personals vinculades al procés migratori des de la perspectiva individual del dol migratori. Entenent el dol migratori com el procés de l’elaboració ... -
Grau de satisfacció dels clients i usuaris envers les activitats extraescolars de Sant Joan de Vilatorrada
(2023-05-12)El present estudi analitza el grau de satisfacció dels clients i usuaris envers les activitats extraescolars de Sant Joan de Vilatorrada, aquestes activitats extraescolars es duen a terme a dues escoles ... -
Percepció dels docents de secundària de Colòmbia envers la interdisciplinarietat i el rol de l’educació física en aquesta
(2023-05-19)La interdisciplinarietat és una estratègia pedagògica que implica la interacció de diferents disciplines, en diàleg i col·laboració per aconseguir un nou coneixement. Aquesta pren una gran rellevància ... -
Influència del model comprensiu d’iniciació esportiva i els esports alternatius en la motivació de l’alumnat
(2023-05-12)Aquest estudi té l'objectiu d'analitzar la influència del model comprensiu d'iniciació esportiva amb un esport alternatiu en la motivació i les necessitats psicològiques bàsiques dels alumnes, ja que ... -
Anàlisis de la relació del rendiment acadèmic de l'alumnat d'Educació Secundària Obligatòria en l'àrea d'Educació Física amb el grau de motivació i el seu nivell d'activitat física i comportament sedentari
(2023-05-30)En el present estudi es pretén analitzar les relacions que poden existir entre diferents aspectes de l’àmbit de l’educació, que el docent d’Educació Física ha de tenir present per garantir un bon ... -
Les noves tecnologies i la importància en l'educació: visió de docents i de la intel·ligència artificial
(2023-06-30)Aquest treball de final de grau pretén analitzar l’ús de les tecnologies de la informació i comunicació (TIC) dins les aules, enfocat en les experiències de 5 docents introduint també el xat GPT com a ... -
Projecte Talent Esportiu Osona
(2023-04-08)El rendiment esportiu es pot veure afectat positivament o negativa per múltiples factors. L’objectiu general d’aquest estudi era millorar la comprensió del rendiment dels i de les esportistes que ... -
Estat d’ànim i resiliència en futbolistes d'alta competició en etapa de formació
(2023-04-11)Aquest estudi té com a finalitat investigar sobre els diferents estats d'ànim, emocions i capacitat de desenvolupar una actitud de resiliència en futbolistes d'alta competició en etapa de formació. ... -
De la teoria a la pràctica: Formació inicial i construcció de l'escola inclusiva
(2023-05-30)El present treball fa un estudi de cas sobre l’impacte dels mestres degudament formats en atenció a la diversitat en els centres educatius per tal de fer-los un lloc inclusiu; de quina manera intervenen ... -
Anàlisi de la codocència com estratègia per a la inclusió a una escola d'un barri de Buenos Aires (Argentina)
(2023-05-30)La societat es troba en un procés de canvi constant el qual l’escola ha d’acompanyar inevitablement, i per tant, adaptar-se constantment a allò que succeeix i les demandes que es produeixen. Dins ... -
Quins efectes té el grau de moviment implicat durant les tasques en l'atenció dels infants de 8 a 10 anys?
(2023-05-08)Els actuals canvis tecnològics han fet variar els hàbits dels infants. Per una banda, el creixent nivell de sedentarisme infantil ha fet augmentar exponencialment les malalties associades a aquest. Per ... -
Relació entre els nivells d'activitat física i el temps de pantalla amb el rendiment acadèmic
(2023-05-30)Resum: Aquest estudi investiga la relació que hi ha entre els nivells d'activitat física dels infants i el temps que passen davant la pantalla amb el rendiment acadèmic. La mostra que s'ha utilitzat per ... -
Barreres i suports en l'etapa escolar de l'alumnat amb diversitat funcional: relats de vida des de la veu de les mares
(2023-05-12)La recerca exposada seguidament és el relat de vida de dos infants amb diversitat funcional. Per aconseguir les seves veus s’ha utilitzat com a testimonis les seves mares, tenint en compte que aquestes ... -
Formar part d'un club esportiu afecta en la motivació cap a l'educació física en infants de cicle superior?
(2023-05-08)Aquest Treball de Final de Grau té per objectiu analitzar si el factor de formar part d’un club esportiu afecta en la motivació cap a l’educació física, ja que aquesta es considera un element primordial ... -
Anàlisi del recurs dels àlbums il·lustrats des de la perspectiva de la inclusió a l’aula a l’Escola Voltregà
(2023-04-08)The purpose of this research is to analyze if picture books are a good resource for inclusion in primary education classrooms. First of all, in order to be able to give an answer to the proposed ... -
A case study of Readers Theatre in a primary EFL class in Denmark
(2023-05-30)This article presents a case study of the use of Readers Theatre (RT) in which 16 participants, divided into small groups of 3 or 4 pupils, rehearsed and performed parts of the Robin Hood story adapted ... -
Songs for teaching vocabulary in English as a Foreign Language classes in Early Childhood Education
(2023-05-30)This research analyses the benefits of using songs for teaching vocabulary in EFL classes in Early Childhood Education. Thirty-two students between five and six years old received four 45-minute sessions ... -
An analysis of the English pronunciation of Catalan and Spanish speakers: A case study with young primary learners
(2023-05-08)This study aimed to find out how the native language (L1) of Catalan and Spanish speakers influences the pronunciation of English words. The L1 of the learners can be very helpful when the sounds are ... -
How to apply a neuroeducational program to teach English in the stage 3-6 at an ordinary classroom?
(2023-05-12)This final degree project supports the creation of a neuroeducational program unit called HERVAT, which aims to facilitate the learning of a second language (L2) from 3 to 6 years old children in an EFL ...
