Màster Universitari en Formació del Professorat: Envíos recientes
Mostrando ítems 181-200 de 232
-
Anàlisi de la primera edició del programa DAC a la Universitat de Vic
(2019-06)El present estudi és una investigació que pretén analitzar l’organització del Programa en Docència en Alternança als Centres (DAC), un programa innovador en docència universitària implementat per primera ... -
Percepcions d'alumnat i professor: estudi comparatiu dels continguts treballats a Educació Física
(2019-06)Antecedents i objectius: El present estudi reconeix la necessitat de considerar les percepcions dels alumnes per tal d’ajustar les accions del professorat perquè coincideixin amb la intenció educativa ... -
Percepcions del docent i l'alumnat de l'INS Guillem de Berguedà en les activitats coreogràfiques aplicades al model pedagògic d'Educació Esportiva
(2018-06)En el següent estudi qualitatiu i quantitatiu (mixt) es pretén analitzar les percepcions del professorat i l’alumnat de 4t d’ESO abans i després de la realització de les activitats coreogràfiques a ... -
Anàlisi de la visió de l'alumnat i professorat sobre l'Educació Física en un centre de l'Alt Empordà
(2019-01-25)Els objectius del present estudi han estat conèixer les visions que tenen els diferents agents educatius (professorat d’educació física, professorat d’altres matèries i alumnat) de l’educació física, ... -
La hibridació dels models cooperatiu i comprensiu aplicada a l’Educació Física a l’etapa de l’ESO
(2018-06)L’estudi es basa en l’implantació d’una Unitat Didactica sobre el futbol a alumnes de 4t d’ESO amb la metodología d’hibridació de dos models pedagogics: Model d’Aprenentatge Cooperatiu i Model Comprensiu. ... -
“MOU-TE”. Un projecte gamificat per promoure l’estil de vida actiu de l’alumnat des de l’Educació Física
(2018-06)Aquesta recerca vol investigar i mostrar l’impacte que té l’ús de la gamificació en els alumnes com a nova estratègia d’aprenentatge des de l’assignatura d’Educació Física. Es vol aconseguir motivar als ... -
L’Efecte emocional dels jocs en alumnes de segon d’Educació Secundària Obligatòria
(2018)Quan es tracta d’educar competències emocionals orientades a la millora del benestar socioemocional dels alumnes trobem els jocs com un dels recursos pedagògics més potents. En aquest estudi es van ... -
Anàlisi del paper de l'Educació Física en l'aprenentatge basat en projectes
(2018)L’objectiu principal d’aquest estudi és aprofundir en el coneixement de la metodologia d’aprenentatge basat en projectes. Aquesta metodologia innovadora s’està implantant actualment en una gran quantitat ... -
Percepció de la importància de l'educació física segons el clima motivacional generat pel professor/a en l’alumnat de secundària
(2018-06)La finalitat d'aquest treball ha estat conèixer i entendre la percepció de la importància de l’educació física segons el clima motivacional a les classes d’educació física amb l'objectiu d'establir una ... -
La importància dels tipus d'agrupaments en Educació Física Secundària per fomentar la integració i la igualtat de l'alumnat
(2018-06)En aquest treball s’exposa una proposta que es concreta en una unitat didàctica de Futbol Sala a 3r d’ESO. La proposta es basa en l’ús de grups heterogenis i en la implicació de l’alumnat en la proposta ... -
Anàlisi de l'ús, el coneixement i la formació en aprenentatge cooperatiu entre el professorat d'Educació Secundària Obligatòria d'Educació Física de Mollet del Vallès
(2017-06)El present estudi pretén analitzar el grau de formació, el grau de coneixement i la freqüència d’ús de l’aprenentatge cooperatiu entre el professorat de l’Educació Secundària Obligatòria d’Educació ... -
Anàlisi de l’impacte d’una metodologia d’aprenentatge basada en projectes a la classe d’educació física sobre la motivació i la participació activa dels alumnes de 3r d’ESO de l’Escola Joviat
(2017-06)Existeix un sentiment de desgast i desencant per les reformes educatives que s’han fet, la qual cosa ens ha de dur a invertir esforços en la mobilització dels sabers adquirits i en la producció de ... -
Estudi de les pràctiques digitals potencials al 1r curs d'ESO de l'Institut Lauro
(2017-06)Cada cop més, s’estan fent estudis sobre la incorporació de les Tecnologies de la Informació i la Comunicació (TIC) en el món de l’educació degut als canvis socials que aquestes comporten. Els objectius ... -
Nivell d’adquisició de les competències de condició física i salut i d’expressió corporal en alumnes exempts d’Educació Física
(2017)En aquest estudi es descriu la possibilitat de compaginar educació i esport, tenint una dedicació significativa a aquest. Tenint en compte com aquesta idea afecta a l’assignatura d’educació física, i ... -
De l'ocupació del temps lliure a l'estabilitat emocional en l'etapa de l'adolescència
(2017-06)En aquesta recerca s'investiga la possibilitat de minimitzar riscos, en aquest cas vinculats al factor emocional, de les adolescents de 3r d'ESO de Caldes de Montbui a través d'ocupar el seu temps no ... -
Influència de les pauses actives sobre el comportament i el nivell d'atenció en els alumnes de 3r d’ESO
(2017-06-09)Introducció i objectius: l’objectiu del present estudi és determinar si les pauses actives entre classes influeixen sobre el comportament i el nivell d’atenció en els alumnes de 3r d’ESO i conèixer si ... -
Anàlisi dels efectes que provoca la pràctica d’Expressió Corporal en les classes d’Educació Física pel que fa l’acceptació de l’individu al grup
(2017-06)L’objectiu principal d’aquest estudi ha estat identificar si es produeixen canvis pel que fa les relacions interpersonals dins d’un grup-classe d’adolescents, provocat per la implementació de sessions ... -
L’assetjament escolar en l’etapa de secundària: anàlisi en un centre del Ripollès
(2017-06)L’assetjament escolar és un fenomen al qual haurem de fer front com a docents i que darrerament, malauradament, sembla estar més present a les aules. L’objectiu d’aquest estudi és poder establir l’índex ... -
Els Coneixements del professorat respecte l’absentisme escolar. Anàlisis dels coneixements de 83 professors de Catalunya respecte els àmbits, causes i solucions de l’absentisme escolar
(2016-06)En aquest Treball de Final de Màster trobarem un estudi sobre els coneixements de 83 professors respecte l’absentisme escolar. Els resultats han estat obtinguts mitjançant una enquesta dissenyada per ... -
Influència de l’aprenentatge cooperatiu i el Model d’Educació Esportiva en la motivació dels alumnes a les classes d’Educació Física
(2016-06-10)Aquest estudi es centra en la detecció de si el Model d’Educació Esportiva i l’aprenentatge cooperatiu generen motivació en l’alumnat i l’anàlisi de quins són els factors d’aquestes dues estratègies ...