dspace.uvic.cat
    • English
    • català
    • Castellano
  • Castellano 
    • Català
    • English
  • Login
Listando Grau en Mestre d'Educació Infantil por título 
  •   Principal
  • Docència
  • Treballs de l'alumnat
  • Treballs de Fi de Grau
  • Grau en Mestre d'Educació Infantil
  • Listando Grau en Mestre d'Educació Infantil por título
  •   Principal
  • Docència
  • Treballs de l'alumnat
  • Treballs de Fi de Grau
  • Grau en Mestre d'Educació Infantil
  • Listando Grau en Mestre d'Educació Infantil por título
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Listando Grau en Mestre d'Educació Infantil por título

  • 0-9
  • A
  • B
  • C
  • D
  • E
  • F
  • G
  • H
  • I
  • J
  • K
  • L
  • M
  • N
  • O
  • P
  • Q
  • R
  • S
  • T
  • U
  • V
  • W
  • X
  • Y
  • Z

Ordenar por:

Orden:

Resultados:

Mostrando ítems 1-20 de 251

  • título
  • fecha de publicación
  • fecha de envío
  • ascendente
  • descendente
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
    • L'acolliment familiar : una mesura de protecció a l'infància 

      Cebral i Pilon, Christelle; Agut i Masip, Tània (2015-05)
      La nostra recerca ha tingut com a punt de partida realitzar un estudi sobre una mesura de protecció a la infància en situació de risc o desemparament, les famílies d’acollida concretament a Catalunya. ...
    • Acompanyament de l'infant en el procés de dol i la mort : Disseny d’un protocol d’actuació en cas de mort i dol al segon cicle d’Educació Infantil 

      Solanich i Tubau, Clara (2018-05)
      La recerca que exposo seguidament és un estudi de cas situada dins el paradigma interpretatiu. L’objectiu principal de l’investigació és conèixer i aprofundir si el personal docent disposa d’eines i ...
    • Activitats d'educació infantil en els museus 

      Martín Aldomà, Ana Maria (2015-05)
      Amb aquest treball es pretén dur a terme un procés d’investigació sobre les activitats educatives d’ Educació Infantil als museus d'art. Es tracta d'una recerca d’informació que té com a objectiu, ...
    • Analyzing the oral feedback EFL teachers give and its effects on very young learners 

      Peralta Gallego, Allen (2023-05-30)
      Oral corrective feedback is a frequently studied area of foreign language learning. That being said, when it comes to very young learners, the amount of studies regarding oral feedback diminishes a lot. ...
    • Anàlis d'una experiència d'integració de les TIC als projectes de treball global desenvolupada a l'aula d'educació infantil 

      Burgos Rodríguez, Marta (2013-05-17)
      Algunes de les investigacions desenvolupades en els últims temps fan cada cop més incidència en la importància de l’enfocament metodològic sota el qual s’integren les noves tecnologies a l’aula. L’estudi ...
    • Anàlisi de l'aprenentatge de l'escriptura a l'aula de P-5 d'una escola que treballa per projectes 

      González Fernández, Jèssica (2019-05-17)
      L’objectiu principal d’aquest treball és analitzar i observar els ensenyaments i els aprenentatges de l’escriptura en una escola que treballa per projectes, en concret els materials i recursos que ...
    • Anàlisi de l'atenció a la diversitat a les tres escoles rurals de la Zer Tramuntana 

      Avilés Peralta, Lorena; García López, Maria del Carme (2013-05-17)
      L’objectiu d’aquest estudi, de caire interpretatiu - qualitatiu, consisteix en l’anàlisi de l’Atenció a la Diversitat a les tres escoles rurals de la ZER Tramuntana. Una recerca que pretén descriure, ...
    • Anàlisi de l'escolarització compartida des de la perspectiva de la inclusió escolar a partir d'un anàlisi de cas 

      Torrent Rovira, Anna (2013-05-17)
      El propòsit de la recerca és fer un anàlisis d’un cas real d’escolarització compartida per veure si la manera en com es realitza i es gestiona és una bona mesura inclusiva. Per tal de tirar endavant amb ...
    • Anàlisi de l'experiència dels infants, entre 3 i 6 anys, de l'escola Verntallat, amb les TIC 

      Tarré i González, Anna (2014-05-16)
      Vivim immersos en l’era digital i els infants, des del moment que neixen i formen part d’aquest món, entren en contacte amb les Tecnologies de la Informació i la Comunicació. Aquesta recerca pretén ...
    • Anàlisi de la figura de coordinador/a TIC a deu escoles vallesanes: Funcions, formació i perfil 

      Gomis Rico, Yasmina (2014-05-16)
      La present recerca és un estudi de cas de la figura del coordinador/a TIC (Tecnologies de la Informació i la Comunicació) centrant-se en aspectes referents a les funcions, la formació i el perfil. El ...
    • Anàlisi de la inclusió d’una alumna amb Síndrome d’Asperger a una escola ordinària de Catalunya 

      Bonvehí Martí, Mònica (2015-05)
      En aquesta investigació qualitativa, s’ha fet un estudi de cas d’una alumna amb Síndrome d’Asperger a una escola ordinària de Catalunya. Per tal de poder veure si aquesta alumna està completament ...
    • Anàlisi de la influència de l'espai físic compartit en el valor de la tolerància en l'alumnat 

      Sala i Ojeda, Clàudia (2017-05)
      En la construcció dels valors hi influeixen diverses dimensions com: la planificació didàctica, l’ambient del centre, és a dir el context, les conductes de l’alumat i les creences del professorat. En ...
    • Anàlisi de la relació entre les concepcions i actituds que presenta el professorat d’un centre d’educació infantil i primària sobre l’atenció a la diversitat i la inclusió d’infants i famílies 

      Zambrano Cid, Cristina (2017-05)
      La inclusió educativa és un procés complex, el qual requereix temps i implicació per part de tots els membres de la comunitat educativa: infants, famílies i docents. En aquest sentit doncs, cal plantejar-se ...
    • Anàlisi de la relació que s'estableix entre l'escola de Gironella i les famílies 

      Cabanas Berenguer, Rosa (2022-05)
      El present treball és un estudi de cas sobre la relació entre les famílies i l’escola. Aquests dos agents són els punts de referència de l’infant que l’acompanyaran en el seu desenvolupament i creixement ...
    • Anàlisi de les eines TIC utilitzades a tres escoles bressol per a relacionar-se i comunicar-se amb les famílies i elaboració d'una guia per a l'elecció d'eines TIC com a mitjà de relació 

      Sanchez Garrote, Irene (2013-05-17)
      A l’escola bressol el vincle entre equip educatiu i família és de gran importància i, en la societat canviant en la que vivim, és important cercar noves vies de comunicació. Aquesta recerca és un estudi ...
    • Anàlisi de les estratègies per atendre l'alumnat amb diversitat cultural 

      Moussaoui, Samah (2015-05)
      El present treball que té com a títol “Anàlisi de les estratègies per atendre l’alumnat amb diversitat cultural. Estudi d’una realitat cultural enfocada a una educació multicultural” és una investigació ...
    • Anàlisi de les matemàtiques a les safates d’experimentació de la llar d’infants 

      Vila Majó, Laura (2013-05-17)
      Aquest treball és una anàlisi de les matemàtiques que poden aparèixer realitzant l’activitat de les safates d’experimentació a la llar d’infants. Inclou un marc teòric extens amb informació dels aspectes ...
    • Anàlisi de recursos per al procés d'immersió lingüística en infants de parvulari 

      Barcons Sanchez, Laia (2021-05)
      El propòsit d’aquesta recerca és conèixer i analitzar els recursos que utilitzen els centres educatius per afavorir el procés d’immersió lingüística de l’alumnat d’educació infantil. Durant molts anys ...
    • Anàlisi del procés d'inclusió d'un alumne amb deficiència visual durant l'etapa d'educació infantil 

      Graboleda Reyes, Sara (2013-05-15)
      L’objectiu d’aquest treball és analitzar la inclusió d’un infant amb deficiència visual durant l’etapa d’Educació Infantil, amb la finalitat d’establir propostes de millora al centre encaminades a ...
    • Anàlisi dels coneixements intuïtius i del canvi conceptual en infants de parvulari, sobre els animals que viuen el seu entorn 

      Clement Serra, Xavier (2013-05-17)
      En aquest projecte es reflexiona sobre l’ensenyament de les ciències al parvulari i com els infants aprenent conceptes relacionats amb el regne animal. La ciència escolar classifica la gran diversitat ...
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacto | Aviso legal | Política de cookies | Accesibilidad | Mapa web
      Con la colaboración de
      CSUC
       

       

      Listar

      Todo el repositorioPor comunidades y coleccionesPor fecha de publicaciónPor autoríaPor títuloPor materiaEsta colecciónPor fecha de publicaciónPor autoríaPor títuloPor materia

      Mi cuenta

      AccederRegistro
      Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya
      Contacto | Aviso legal | Política de cookies | Accesibilidad | Mapa web
      Con la colaboración de
      CSUC