Grau en Mestre d'Educació Infantil: Enviaments recents
Ara mostrant els elements 101-120 de 251
-
Com es dinamitza la lectura a l’Educació Infantil des de la Biblioteca Escolar. Anàlisi d’algunes escoles.
(2018-05)Aquest Treball de Final de Grau es centra en com es dinamitza la lectura a l’Educació Infantil des de la biblioteca escolar, és a dir, s’analitza si des de la biblioteca del centre educatiu es té en ... -
Els significats del joc simbòlic
(2018-05)L’objectiu principal d’aquest treball és estudiar els significats dels diferents tipus de joc simbòlic donats en diferents contextos, en concret a l’àmbit familiar i escolar. Alhora es pretén conèixer ... -
The role of pronunciation in Very Young Learners' classes. Teachers' beliefs and concerns.
(2018-05)Pronunciation teaching has always been a neglected aspect in Foreign Language classrooms. Even though, according to the current literature, it seems to be an essential aspect especially with Young ... -
La filosofia 3/18. Aplicació i avaluació a l’escola d’educació infantil.
(2018-05)La Filosofia 3/18 és un projecte educatiu que té com a objectiu ajudar a pensar, reflexionar i desenvolupar diferents habilitats de pensament a infants des dels 3 als 18 anys. Partint de la Maièutica ... -
Acompanyament de l'infant en el procés de dol i la mort : Disseny d’un protocol d’actuació en cas de mort i dol al segon cicle d’Educació Infantil
(2018-05)La recerca que exposo seguidament és un estudi de cas situada dins el paradigma interpretatiu. L’objectiu principal de l’investigació és conèixer i aprofundir si el personal docent disposa d’eines i ... -
Anàlisi de la relació entre les concepcions i actituds que presenta el professorat d’un centre d’educació infantil i primària sobre l’atenció a la diversitat i la inclusió d’infants i famílies
(2017-05)La inclusió educativa és un procés complex, el qual requereix temps i implicació per part de tots els membres de la comunitat educativa: infants, famílies i docents. En aquest sentit doncs, cal plantejar-se ... -
Biblioteca i escola: anàlisi d'activitats d'animació a la lectura
(2017-05)L’animació a la lectura s’ha de tenir molt present a les escoles, sobretot dins les aules, per tal d’apropar els llibres i la lectura als infants. I així, s’aconsegueix fomentar el gust per la lectura ... -
Aproximació al tractament del conte meravellós a l’aula de parvulari de Suècia: Proposta de millora
(2017-05)El conte és una obra d’art literària que va destinat als més petits amb la finalitat de provocar desig i il·lusió a través de les seves històries fantàstiques i imaginaries. El tractament del conte ... -
Estudi de l’ensenyament-aprenentatge de l’escriptura a l'aula de P5 d'una escola de la comarca del Vallès Occidental en un marc inclusiu
(2017-05)Aquest treball vol ser un punt de partida per a una reflexió sobre el tractament de la diversitat de l’alumnat en el procés d’ensenyament i aprenentatge de la llengua escrita. Es portarà a terme en un ... -
La globalització de la música a l'Educació Infantil
(2017-05)La música és un llenguatge universal que millora l’atenció, la motivació, la creativitat, la psicomotricitat, la memòria, l’estat anímic i, en conseqüència, l’aprenentatge. Tenint en compte els infinits ... -
Anàlisi de la influència de l'espai físic compartit en el valor de la tolerància en l'alumnat
(2017-05)En la construcció dels valors hi influeixen diverses dimensions com: la planificació didàctica, l’ambient del centre, és a dir el context, les conductes de l’alumat i les creences del professorat. En ... -
Anàlisi i observació dels espais dels serveis educatius de la ciutat de Pistoia i com aquests atenen a la diversitat
(2017-05)Aquesta recerca d’investigació té com a objectiu analitzar i observar l’organització dels espais dels serveis educatius de la ciutat de Pistoia, amb el propòsit d’esbrinar com aquesta organització de ... -
L’organització de l’espai de l’aula i dels materials: un recurs per garantir pràctiques educatives inclusives en el segon cicle d’educació infantil (3-6)
(2017-05)Potenciar escoles adaptades al progrés no significa dotar-les d’instal·lacions modernes amb la tecnologia més innovadora sinó de fomentar un bon procés d’ensenyament-aprenentatge que s’adapti a les ... -
El joc simbòlic com a eina d’observació del món intern dels infants
(2017-05)Amb aquest Treball Final de Grau es pretén demostrar als professionals del món educatiu que el joc simbòlic no implica només jugar, sinó que és el context a través del qual es pot observar el món intern ... -
Autoeducació, el camí per educar des de les emocions
(2017-05)L’educació emocional, últimament està molt present a la nostra societat, però sabem què és? Què ens aporta? Per què es creu que és important introduir-la a l’escola? Realment som conscients del que ... -
La importància dels espais educatius en l'aprenentatge dels infants: Estudi de cas de l’Areabambini Rossa de Pistoia
(2017-05)En aquest estudi es pretén descriure i analitzar la importància dels espais educatius en l’aprenentatge dels infants. La recerca s’ha portat a terme a l’espai de l’Areabambini Rossa, un dels serveis ... -
Mapa de visions sobre l'educació inclusiva a l'etapa d'Educació Infantil
(2017-05)El present Treball de Final de Grau té com a propòsit indagar en la importància que tenen les famílies perquè una escola sigui inclusiva. Per tant, pretén analitzar la visió que tenen els diferents ... -
Anàlisi d’una proposta d’intervenció sobre les Intel·ligències Múltiples en una aula d’Educació Infantil
(2016-05-13)Aquest treball té com a objectiu aprofundir amb els fonaments teòrics sobre l’ús de les intel·ligències múltiples en una aula d’educació infantil, assessorar i donar suport als mestres amb el tema de ... -
La Bebeteca : proposta d’organització, disseny de l’espai i selecció de materials
(2016-05-13)L’infant ha de tenir l’oportunitat d’establir relacions amb la literatura, trobar-se amb una gran diversitat de llibres i iniciar-se com a lector. La bebeteca és l’espai ideal on els nens i nenes poden ... -
Gegants i nans a l’escola : la imatgeria festiva a les aules
(2016-05)Actualment la cultura popular és el símbol d’identitat d’un territori. A les escoles, els infants treballen la cultura popular per conèixer el lloc d’on venen, les seves tradicions i per aproximar-se, ...