Grau en Mestre d'Educació Infantil: Enviaments recents
Ara mostrant els elements 121-140 de 259
-
L’organització de l’espai de l’aula i dels materials: un recurs per garantir pràctiques educatives inclusives en el segon cicle d’educació infantil (3-6)
(2017-05)Potenciar escoles adaptades al progrés no significa dotar-les d’instal·lacions modernes amb la tecnologia més innovadora sinó de fomentar un bon procés d’ensenyament-aprenentatge que s’adapti a les ... -
El joc simbòlic com a eina d’observació del món intern dels infants
(2017-05)Amb aquest Treball Final de Grau es pretén demostrar als professionals del món educatiu que el joc simbòlic no implica només jugar, sinó que és el context a través del qual es pot observar el món intern ... -
Autoeducació, el camí per educar des de les emocions
(2017-05)L’educació emocional, últimament està molt present a la nostra societat, però sabem què és? Què ens aporta? Per què es creu que és important introduir-la a l’escola? Realment som conscients del que ... -
La importància dels espais educatius en l'aprenentatge dels infants: Estudi de cas de l’Areabambini Rossa de Pistoia
(2017-05)En aquest estudi es pretén descriure i analitzar la importància dels espais educatius en l’aprenentatge dels infants. La recerca s’ha portat a terme a l’espai de l’Areabambini Rossa, un dels serveis ... -
Mapa de visions sobre l'educació inclusiva a l'etapa d'Educació Infantil
(2017-05)El present Treball de Final de Grau té com a propòsit indagar en la importància que tenen les famílies perquè una escola sigui inclusiva. Per tant, pretén analitzar la visió que tenen els diferents ... -
Anàlisi d’una proposta d’intervenció sobre les Intel·ligències Múltiples en una aula d’Educació Infantil
(2016-05-13)Aquest treball té com a objectiu aprofundir amb els fonaments teòrics sobre l’ús de les intel·ligències múltiples en una aula d’educació infantil, assessorar i donar suport als mestres amb el tema de ... -
La Bebeteca : proposta d’organització, disseny de l’espai i selecció de materials
(2016-05-13)L’infant ha de tenir l’oportunitat d’establir relacions amb la literatura, trobar-se amb una gran diversitat de llibres i iniciar-se com a lector. La bebeteca és l’espai ideal on els nens i nenes poden ... -
Gegants i nans a l’escola : la imatgeria festiva a les aules
(2016-05)Actualment la cultura popular és el símbol d’identitat d’un territori. A les escoles, els infants treballen la cultura popular per conèixer el lloc d’on venen, les seves tradicions i per aproximar-se, ... -
Pràctiques educatives en l’educació infantil : una anàlisi des de la perspectiva del Disseny Universal de l’Aprenentatge
(2013-05)El Disseny Universal de l’Aprenentatge (DUA) és un plantejament que ajuda a la inclusió de tot l’alumnat a l’aula en pensar des de l’inici del procés en la totalitat dels infants. Aquest estudi té com ... -
L'Educació emocional a l'Escola Puiggraciós
(2016-05)En el Treball Final de Grau(TFG) que exposo en les següents pàgines em proposo promoure millores relacionades amb l‟Educació Emocional (EE) a l‟escola Puiggraciós. Per fer-ho, aquest document s‟estructura ... -
La importància de la literatura en l’educació infantil : proposta d’aplicació pràctica
(2016-05-13)El present treball pretén, principalment, fer visible la importància de la literatura en l’etapa d’educació infantil i descobrir com cal treballar-la per tal de poder crear, al final, una proposta ... -
L’Expressió corporal : com ho treballen les escoles bressol?
(2016-05-13)La motivació i interès personal del present estudi ha sorgit de la pregunta: “Com es treballa l’expressió corporal a l’escola bressol?” Partint d’aquesta qüestió i de la hipòtesi que actualment algunes ... -
Estratègies d’ensenyament – aprenentatge per a alumnes amb barreres per a l’aprenentatge dins les escoles inclusives
(2016-05)En l’actualitat molts dels infants amb Trastorn Espectre Autista (TEA) gaudeixen d’una escolarització ordinària. És per això que en aquesta recerca volem conèixer quines són les estratègies d’ensenyament ... -
“Reggio Children” i “L’Emozione di Conoscere e il Desiderio di Esistere” : què són i com contribueixen a la inclusió de tots els infants
(2016-05-13)El present treball pretén mostrar i donar a conèixer els principis bàsics de les metodologies "Reggio Children" i "L’emozione di conoscere" que faciliten l'atenció a la diversitat i, en definitiva, la ... -
Criteris i estratègies per treballar les cançons a l’aula infantil
(2016-05-13)Les cançons constitueixen una part molt important de la música que es treballa a les escoles, és per aquest motiu que el present Treball de Final de Grau és una investigació qualitativa que té com a ... -
The Use of CLIL methodology as a tool to teach English in infant education by teachers in Osona
(2016-05-13)This study is based on CLIL methodology as a tool to learn English as a foreign language giving a special look in infant education. This research presents a detailed explanation of the methodology and ... -
Very young learners’ vocabulary development in English : a case study with 4 and 5 year-old children
(2016-05)Aquest estudi es basa en com aprenents joves adquireixen vocabulari d’una segona llengua a partir d’haver estat exposats a algunes paraules específiques en diferents sessions, totes elles relacionades ... -
Anàlisi sobre les pràctiques educatives d’un centre d’educació infantil i primària per afavorir la inclusió d’un alumne amb altes capacitats i la resta de l’alumnat
(2016-05)El treball Final de Grau que es mostra a continuació és un estudi de cas de la trajectòria educativa d’un alumne amb altes capacitats en un centre d’educació infantil i primària de la comarca d’Osona. ... -
La Comunicació entre l’escola i la família quan hi ha un nen amb necessitats educatives especials
(2016)La relació i la participació de les famílies a l'escola és un fet fonamental per l'adequat desenvolupament de l'infant. Tant les famílies com l'escola són dos agents educatius indiscutibles per la ... -
L’Orientació dels infants : de la realitat al mapes
(2016-05-13)En aquest projecte s’analitzaran, de manera detallada, les representacions gràfiques dels nens i nenes de cinc i sis anys. A través d’aquest anàlisi es pretén determinar si els alumnes d’educació infantil ...