Grau en Mestre d'Educació Infantil: Enviaments recents
Ara mostrant els elements 121-140 de 251
-
Pràctiques educatives en l’educació infantil : una anàlisi des de la perspectiva del Disseny Universal de l’Aprenentatge
(2013-05)El Disseny Universal de l’Aprenentatge (DUA) és un plantejament que ajuda a la inclusió de tot l’alumnat a l’aula en pensar des de l’inici del procés en la totalitat dels infants. Aquest estudi té com ... -
L'Educació emocional a l'Escola Puiggraciós
(2016-05)En el Treball Final de Grau(TFG) que exposo en les següents pàgines em proposo promoure millores relacionades amb l‟Educació Emocional (EE) a l‟escola Puiggraciós. Per fer-ho, aquest document s‟estructura ... -
La importància de la literatura en l’educació infantil : proposta d’aplicació pràctica
(2016-05-13)El present treball pretén, principalment, fer visible la importància de la literatura en l’etapa d’educació infantil i descobrir com cal treballar-la per tal de poder crear, al final, una proposta ... -
L’Expressió corporal : com ho treballen les escoles bressol?
(2016-05-13)La motivació i interès personal del present estudi ha sorgit de la pregunta: “Com es treballa l’expressió corporal a l’escola bressol?” Partint d’aquesta qüestió i de la hipòtesi que actualment algunes ... -
Estratègies d’ensenyament – aprenentatge per a alumnes amb barreres per a l’aprenentatge dins les escoles inclusives
(2016-05)En l’actualitat molts dels infants amb Trastorn Espectre Autista (TEA) gaudeixen d’una escolarització ordinària. És per això que en aquesta recerca volem conèixer quines són les estratègies d’ensenyament ... -
“Reggio Children” i “L’Emozione di Conoscere e il Desiderio di Esistere” : què són i com contribueixen a la inclusió de tots els infants
(2016-05-13)El present treball pretén mostrar i donar a conèixer els principis bàsics de les metodologies "Reggio Children" i "L’emozione di conoscere" que faciliten l'atenció a la diversitat i, en definitiva, la ... -
Criteris i estratègies per treballar les cançons a l’aula infantil
(2016-05-13)Les cançons constitueixen una part molt important de la música que es treballa a les escoles, és per aquest motiu que el present Treball de Final de Grau és una investigació qualitativa que té com a ... -
The Use of CLIL methodology as a tool to teach English in infant education by teachers in Osona
(2016-05-13)This study is based on CLIL methodology as a tool to learn English as a foreign language giving a special look in infant education. This research presents a detailed explanation of the methodology and ... -
Very young learners’ vocabulary development in English : a case study with 4 and 5 year-old children
(2016-05)Aquest estudi es basa en com aprenents joves adquireixen vocabulari d’una segona llengua a partir d’haver estat exposats a algunes paraules específiques en diferents sessions, totes elles relacionades ... -
Anàlisi sobre les pràctiques educatives d’un centre d’educació infantil i primària per afavorir la inclusió d’un alumne amb altes capacitats i la resta de l’alumnat
(2016-05)El treball Final de Grau que es mostra a continuació és un estudi de cas de la trajectòria educativa d’un alumne amb altes capacitats en un centre d’educació infantil i primària de la comarca d’Osona. ... -
La Comunicació entre l’escola i la família quan hi ha un nen amb necessitats educatives especials
(2016)La relació i la participació de les famílies a l'escola és un fet fonamental per l'adequat desenvolupament de l'infant. Tant les famílies com l'escola són dos agents educatius indiscutibles per la ... -
L’Orientació dels infants : de la realitat al mapes
(2016-05-13)En aquest projecte s’analitzaran, de manera detallada, les representacions gràfiques dels nens i nenes de cinc i sis anys. A través d’aquest anàlisi es pretén determinar si els alumnes d’educació infantil ... -
Applying the theory of multiple intelligences in teaching english at infant education
(2016-05)L’objectiu d’aquesta recerca és analitzar l’aplicació de la Teoria de les Intel•ligències Múltiples desenvolupada per Howard Gardner (1983) en l’ensenyament de l’anglès a Educació Infantil com a llengua ... -
L’estímul auditiu com a recurs per afavorir els processos de construcció de significat en la literatura infantil
(2016-05)Els sentits són la primera font de coneixement dels individus. Des de que naixem entrem en contacte amb el món a través dels sentits. Per aquest motiu és imprescindible una progressió positiva d’aquests ... -
New materials for teaching vocabulary through stories: Creating and illustrating a storybook for very young EFL learners
(2016-05)L'objectiu d'aquest projecte és crear i il·lustrar un conte. Anteriorment, ha estat necessari un treball de recerca, utilitzant la literatura per a crear i il·lustrar la història. La investigació se ... -
L'educació al Brasil: "l'escola pública i l'escola privada"
(2016-01)L’educació és considerada la principal garantia de la conquista de la llibertat i igualtat d’oportunitats a tots els ciutadans, independentment del sexe, ètnia o classe social. Però al Brasil les ... -
L’art com element potenciador dels dret dels infants : A partir d'obres de Pablo Picasso
(2015-05)L'art en l'Educació Infantil és molt important, ja que és el generador de l'expressió creativa i un element bàsic de l'entorn cultural del present i del passat. La meva investigació pretén indagar en ... -
La llum com a recurs artístic i creatiu a l'educació infantil en l'etapa de 3-6 anys: Característiques d’un ambient de llum, materials i l’espai
(2015-05)L'objectiu principal d'aquest Treball Final de Grau és obtenir un coneixement més profund sobre el fenomen de LA LLUM aplicat com a recurs pedagògic en l'educació preescolar. Per portar a terme la ... -
La capacitat lingüística en l'Educació Infantil a través de la música
(2015-05)Actualment a les escoles, hi ha una quantitat d’alumnes diferents provinents d’altres països. Això, ha fet que les escoles hagin hagut de variar la manera de com ensenyar la llengua i buscar recursos ... -
Estudi del TDAH: Teràpia alternativa com a proposta d’intervenció a un infant amb possible TDAH
(2015-05)Aquest treball té l’objectiu d’observar un infant amb un possible Trastorn per Dèficit d’Atenció / Hiperactivitat, proposant un programa d’intervenció a través d’una alternativa terapèutica per comprovar ...