Grau en Mestre d'Educació Infantil: Enviaments recents
Ara mostrant els elements 141-160 de 259
-
Applying the theory of multiple intelligences in teaching english at infant education
(2016-05)L’objectiu d’aquesta recerca és analitzar l’aplicació de la Teoria de les Intel•ligències Múltiples desenvolupada per Howard Gardner (1983) en l’ensenyament de l’anglès a Educació Infantil com a llengua ... -
L’estímul auditiu com a recurs per afavorir els processos de construcció de significat en la literatura infantil
(2016-05)Els sentits són la primera font de coneixement dels individus. Des de que naixem entrem en contacte amb el món a través dels sentits. Per aquest motiu és imprescindible una progressió positiva d’aquests ... -
New materials for teaching vocabulary through stories: Creating and illustrating a storybook for very young EFL learners
(2016-05)L'objectiu d'aquest projecte és crear i il·lustrar un conte. Anteriorment, ha estat necessari un treball de recerca, utilitzant la literatura per a crear i il·lustrar la història. La investigació se ... -
L'educació al Brasil: "l'escola pública i l'escola privada"
(2016-01)L’educació és considerada la principal garantia de la conquista de la llibertat i igualtat d’oportunitats a tots els ciutadans, independentment del sexe, ètnia o classe social. Però al Brasil les ... -
L’art com element potenciador dels dret dels infants : A partir d'obres de Pablo Picasso
(2015-05)L'art en l'Educació Infantil és molt important, ja que és el generador de l'expressió creativa i un element bàsic de l'entorn cultural del present i del passat. La meva investigació pretén indagar en ... -
La llum com a recurs artístic i creatiu a l'educació infantil en l'etapa de 3-6 anys: Característiques d’un ambient de llum, materials i l’espai
(2015-05)L'objectiu principal d'aquest Treball Final de Grau és obtenir un coneixement més profund sobre el fenomen de LA LLUM aplicat com a recurs pedagògic en l'educació preescolar. Per portar a terme la ... -
La capacitat lingüística en l'Educació Infantil a través de la música
(2015-05)Actualment a les escoles, hi ha una quantitat d’alumnes diferents provinents d’altres països. Això, ha fet que les escoles hagin hagut de variar la manera de com ensenyar la llengua i buscar recursos ... -
Estudi del TDAH: Teràpia alternativa com a proposta d’intervenció a un infant amb possible TDAH
(2015-05)Aquest treball té l’objectiu d’observar un infant amb un possible Trastorn per Dèficit d’Atenció / Hiperactivitat, proposant un programa d’intervenció a través d’una alternativa terapèutica per comprovar ... -
Com conceben infants de 5 anys els canvis d'estat de l'aigua
(2015-05)En aquest projecte s’analitzen les idees que tenen infants de 5 anys sobre els canvis d’estat de l’aigua. La recerca es centra en quatre preguntes d’investigació. La primera, és si els infants tenen ... -
La inclusió de la comunitat gitana a l'escola Juan Ramón Jiménez de Sabadell
(2015-05)La comunitat gitana és una de les principals minories ètniques presents a l’Estat Espanyol, per tant, la comunitat gitana és present a moltes escoles i aquestes, han de portar a terme una educació ... -
Designing immersion activities in english for very young learners in infant education
(2015-05)Aquest estudi es basa en els beneficis que la immersió aporta en l’ensenyament de l’Anglès com a llengua estrangera, adreçat a infants de preescolar. Per tal de comprovar el llenguatge addicional que ... -
La hipoteràpia aplicada en alumnes amb trastorn de l'espectre autista
(2015-05)A continuació, es pot trobar un treball de recerca i investigació, conegut amb el nom de Treball final de Grau. El tema principal d’aquest estudi és sobre la hipoteràpia aplicada a alumnes amb autisme, ... -
L’aprenentatge cooperatiu a l’Educació Infantil Una estratègia per atendre la diversitat a l’aula, des d’uns perspectiva inclusiva
(2015-05)Aquest treball és un estudi sobre l’Aprenentatge Cooperatiu, l’anàlisi de les dificultats d’una aula de P.5 d’una escola pública de la comarca del Bages i l’elaboració i posada en pràctica d’una proposta ... -
Com repensar la didàctica de les matemàtiques en una aula multigrau de l’escola rural
(2015-05)La recerca qualitativa que s’exposa a continuació és una investigació acció, emmarcada dins el paradigma socio-crític. Els objectius principals de la recerca són descriure i analitzar com es realitza ... -
L’Expressió corporal com a recurs inclusiu en un infant amb TEA
(2015-05)Avui en dia, dins l’àmbit educatiu, escoltem cada vegada més el terme inclusió escolar. Això és així perquè dins les escoles ordinàries volen poder atendre a tots els alumnes per igual, acceptant les ... -
Els contes infantils com a creadors de contextos d’aprenentatge de matemàtiques
(2015-05)Aquest treball té per objectiu presentar una proposta metodològica basada en l’ensenyament i aprenentatge de les matemàtiques a través de l’ús dels contes. Amb aquest enfocament es pretén, per una ... -
Anàlisi de les estratègies per atendre l'alumnat amb diversitat cultural
(2015-05)El present treball que té com a títol “Anàlisi de les estratègies per atendre l’alumnat amb diversitat cultural. Estudi d’una realitat cultural enfocada a una educació multicultural” és una investigació ... -
Activitats d'educació infantil en els museus
(2015-05)Amb aquest treball es pretén dur a terme un procés d’investigació sobre les activitats educatives d’ Educació Infantil als museus d'art. Es tracta d'una recerca d’informació que té com a objectiu, ... -
Les idees dels infants sobre els éssers vius i les plantes
(2015-05)En aquest projecte es reflexiona sobre la importància de les idees prèvies dels infants com a punt de partida de l’aprenentatge de les ciències, tot analitzant les categories que atribueixen per ... -
La numeració i el càlcul al Parvulari
(2015-05)En aquesta recerca es presenta l’anàlisi dels coneixements que tenen els alumnes d’Educació Infantil de l’Escola Guillem de Balsareny sobre la sèrie numèrica oral i escrita i sobre com compten i separen ...