Grau en Mestre d'Educació Infantil: Enviaments recents
Ara mostrant els elements 41-60 de 259
-
El joc simbòlic com a vehicle de coneixement del món intern dels infants
(2022-05-09)L’objectiu d’aquesta investigació és, per una banda, evidenciar els beneficis del joc, el qual és una de les activitats principals de la primera infància i per altra, dotar al lector d’eines per arribar ... -
Educació Emocional; Eina indispensable per obtenir el benestar personal en infants.
(2022-05-13)El present Treball Final de Grau consisteix en el disseny i la posada en pràctica d’una proposta d’intervenció sobre l’educació emocional dirigida al segon cicle d’Educació Infantil. La proposta té com ... -
Aules multigrau, una opció pedagògica
(2022-05)L’anàlisi de l’agrupació de l’alumnat en aules multigrau per motius pedagògics i no estructurals és l’objectiu de l’estudi de cas realitzat a l’Escola Arrels de Maçanet de la Selva, on des de fa dos ... -
Anàlisi de la relació que s'estableix entre l'escola de Gironella i les famílies
(2022-05)El present treball és un estudi de cas sobre la relació entre les famílies i l’escola. Aquests dos agents són els punts de referència de l’infant que l’acompanyaran en el seu desenvolupament i creixement ... -
Procés de familiarització dels infants. A l'Escola Bressol L'Avet de Sant Pere de Torelló
(2021-05-01)Actualment, es parla de la importància del procés de familiarització dels infants a l’escola bressol, ja que els suposa passar d’un context familiar a un context totalment desconegut. Però, com hauria ... -
La maleta pedagògica, un recurs per descobrir
(2021-05)Avui en dia molts centres d'art, museus i centres de recursos pedagògics disposen de les maletes pedagògiques. Tot i això, és un recurs que encara és força desconegut per una gran part de la comunitat ... -
Històries de vida de tres docents en situació de pandèmia: com ho han viscut, estan vivint i com els ha afectat la situació provocada per la Covid-19
(2021-05-13)Aquest treball té la intenció de conèixer l'impacte que ha tingut la pandèmia provocada per la Covid-19 dins del nostre sistema educatiu i més concretament a partir de com l'han viscut, l'estan vivint ... -
La bebeteca: anàlisi de dues llars d'infants i proposta de millora d'un espai
(2021-05)La bebeteca és un recurs de l’escola bressol per apropar els infants a la literatura des dels primers mesos de vida. Aquest contacte amb la literatura aporta beneficis de desenvolupament pels nens i ... -
L'àpat i els menjadors a l'escola infantil: anàlisi dels indicadors que determinen la qualitat educativa del menjador escolar
(2021-05)El menjador escolar és un servei complementari de caràcter educatiu. És un espai on es realitzen dues de les activitats més importants que garanteixen el bon desenvolupament de l’infant: l’àpat i el ... -
Quin impacte evolutiu té l'equitació terapèutica aplicada al Trastorn d'Espectre Autista (TEA)?
(2021-05)El tema principal d’aquest treball de recerca i d’investigació és sobre l’equitació terapèutica aplicada a alumnes amb autisme. Per aquest motiu, la principal finalitat d’aquesta recerca és identificar ... -
La importància de l'acompanyament en un infant diagnosticat amb Autisme durant la transició de l'etapa educativa d'Infantil a Primària
(2021-05-13)L’autisme és un trastorn que desenvolupa moltes manifestacions clíniques i per això, encara costa definir-lo d’una única manera. Tanmateix, la majoria de les persones que presenten aquest diagnòstic ... -
Anàlisi de recursos per al procés d'immersió lingüística en infants de parvulari
(2021-05)El propòsit d’aquesta recerca és conèixer i analitzar els recursos que utilitzen els centres educatius per afavorir el procés d’immersió lingüística de l’alumnat d’educació infantil. Durant molts anys ... -
El joc lliure amb material no estructurat a l'etapa 0-3: disseny d'una proposta d'intervenció a l'Escola Bressol El Roc Petit
(2021-05-14)En aquesta investigació es pretén observar i analitzar el joc lliure amb materials no estructurats i la seva influència en el desenvolupament dels infants en el primer cicle d’Educació Infantil (0 – 3). ... -
El joc simbòlic com a eina educativa amb infants de 3-6 anys
(2021-05-14)L’objectiu principal d’aquest treball és estudiar el joc simbòlic com a eina educativa amb infants de 3 a 6 anys. Per tal de conèixer les semblances i les diferències entre ambdues edats, es durà a ... -
El joc simbòlic en el procés d'aprenentatge dels infants
(2021-05-14)En aquesta investigació es pretén descriure i analitzar quin paper té el joc simbòlic en l’aprenentatge i en el desenvolupament integral dels infants de tres a sis anys. Parteixo d’una recerca qualitativa ... -
El espais exteriors com a oportunitat d'aprenentatge
(2021-05-14)La investigació en context sorgeix del pensament de trobar i conèixer espais exteriors dels centres educatius que estiguin prou desenvolupats. A més, neix amb la finalitat de posar en context la ... -
La filosofia 3/18: l'art d'ensenyar a pensar
(2021-05-14)En la societat actual es necessiten fomentar el pensament crític, creatiu i curós per formar persones amb capacitat reflexiva i capaces de conviure en societat. Aquest treball de Final de Grau planteja ... -
Escola activa: estudi de cas a l'Escola La Llera de Sora
(2021-05)Aquest treball d’investigació té per finalitat aprofundir en el coneixement de la pedagogia activa en l’Educació Infantil. La recerca consta de dues parts, una primera part teòrica on s’exposa una visió ... -
La relació entre les arts i les emocions: una investigació-acció amb infants d'educació infantil d'una escola d'alta complexitat
(2021-05-14)En aquest TFG es planteja la pregunta de com pot influir l’apropament i la introducció a l’activitat artística en les emocions i la conducta d’infants d’educació infantil. A través d’una sèrie ... -
La relació entre la psicomotricitat i la pedagogia del moviment lliure
(2021-05-13)La Psicomotricitat i la pedagogia del Moviment Lliure són dues metodologies que es tracten de manera independent. No obstant, aquest treball ofereix la possibilitat de descobrir la relació que hi ha ...