Grau en Mestre d'Educació Infantil: Enviaments recents
Ara mostrant els elements 61-80 de 251
-
El pati com a espai educatiu en Educació Infantil
(2021-05-14)Els espais exteriors són un agent educatiu més de les escoles i com a tals, se'ls hi ha de donar la importància educativa i didàctica que tenen. Per aquest motiu, al llarg d'aquest treball s'ofereix ... -
La gestió del temps a una aula de segon cicle d’Educació Infantil: un estudi de cas a les Guilleries
(2021-05)Amb aquest Treball de Fi de Grau es pretén analitzar en profunditat la gestió del temps a una aula d’Educació Infantil. Així doncs, és de vital importància pensar amb el temps des d’una perspectiva ... -
Educació emocional a l'escola Maristes Sants - Les Corts
(2020-05)Les competències d’intel·ligència cognitiva han d'anar de la mà de competències d’intel·ligència emocional, que són fonamentals per donar resposta als nous reptes que planteja la societat. Escoles com ... -
Creació de l'hàbit lector. Influència de l'escola, la família i l'entorn sociocultural en un grup d'infants de P5
(2020-05)La creació de l’hàbit lector durant la primera infància és essencial en el desenvolupament integral dels infants. L’adquisició de bones eines per a la lectura està estretament relacionada amb l’èxit ... -
L'aprenentatge de l'estadística al parvulari
(2020-05)Aquest treball és una investigació educativa per analitzar com treballen l'estadística les mestres de parvulari, és a dir, per analitzar quines estratègies metodològiques i materials usen i quin tipus ... -
L'espai, un factor clau en el desenvolupament dels infants: la creació d'una maqueta d'un espai escolar a partir de la recerca
(2020-05-15)Acabant el grau de Mestre d’Educació Infantil, aquest Treball de Final de Grau consisteix en la creació d'una organització d'aula de referència per a un grup d'infants de P5. A partir de la recerca ... -
Els elements de l'aula multigrau que poden promoure les oportunitats d'aprenentatge
(2020-05)Aquesta recerca és un estudi de cas, que s’ha portat a terme a una escola de Girona on està organitzada amb grups multigrau. És a dir, infants d’edats heterogènies interactuen i aprenen junts dins d’una ... -
Els infants d'educació infantil són capaços d'imprivisar?
(2020-05-15)La improvisació sempre ha estat un tema oblidat, si es treballa es fa de puntetes, per complir l’expedient i més en l’etapa de 0-6. Aquest estudi vol acabar amb aquesta por tan generalitzada, demostrar ... -
El paper de la dansa en la construcció de la personalitat dels infants en edat escolar
(2020-05)Aquest Treball Final de Grau pretén avaluar quin paper té la dansa en la construcció de la personalitat dels infants en edat escolar. Per fer-ho, s’ha portat a terme una recerca a partir de qüestionaris ... -
La visió de la societat sobre el/la mestre/a de 2n cicle d'educació infantil
(2020-05)En aquest treball es presenten els resultats del TFG sobre les concepcions que té la societat sobre les mestres d'Educació Infantil. Utilitzant una recerca interpretativa a partir d'enquestes i entrevistes, ... -
Les actituds que afavoreixen el vincle afectiu entre mestre i infant a l'inici de P3
(2020-05)Aquest treball té la intenció d’entrar dins el món del vincle afectiu i entendre els individus, els seus comportaments i les possibles maneres de percebre el món que ens envolta a partir de les diferents ... -
El repte de la interculturalitat en una aula de P5 d'una escola de màxima complexitat
(2020-05)La diversitat cultural és una realitat a Catalunya, i les escoles han de transmetre als infants els valors i el respecte cap a totes les cultures. Han d’educar a les futures generacions per conviure ... -
L'educació emocional a les aules hospitalàries
(2020-05)Principalment, l’objectiu i propòsit d’aquest treball és analitzar com els docents treballen les emocions en quatre aules hospitalàries de Catalunya. Cal destacar que les aules hospitalàries són entorns ... -
Característiques de l'espai, el material i el rol de l'adult per garantir el benestar dels infants d'educació infantil (1-3) de l'escola Waldorf La Font de Vic
(2020-05-15)Aquesta recerca analitza i descriu el rol de l’adult, l’espai i els elements que formen part d’aquest, per tal d’afavorir el benestar de l’infant. Així doncs, el treball es basa en una recerca teòrica ... -
Les característiques dels contes tradicionals per als infants de 3 a 5 anys: estudi de cas a l'escola Les Pinediques de Taradell
(2020-05)En la societat actual els contes són molt importants per als infants, però ens adonem de la importància que realment té saber escollir un conte en funció de la seva edat? Aquest Treball de Final de ... -
Els protagonistes de la literatura infantil: s'identifica l'infant amb els personatges de la narrativa?
(2020-05-15)Els protagonistes dels llibres infantils ofereixen al nen o nena experimentar aventures que pot associar amb els seus propis sentiments i que li permeten creure en la victòria com a recompensa al seu ... -
La comunitat gitana i l'educació
(2020-05)Aquest treball intenta mostrar que la comunitat gitana forma part de la nostra societat com una de les principals minories ètniques i poble. A més, aquesta investigació està estretament relacionada ... -
La influència del material en el traç
(2020-05-15)El treball de final de grau que he realitzat consta de dues grans parts, la part teòrica i la part pràctica. En la primera part he partit de coneixements adquirits i informació coneguda sobre el ... -
L'humor i la ironia en l'etapa d'Educació Infantil
(2020-05-15)El sentit de l’humor és necessari per viure ja que ens permet afrontar i resoldre els diferents problemes que la vida ens planteja. L’humor s’ha d’oferir amb respecte, en igualtat de condicions i sense ... -
Sinergia entre una escola d’educació especial i una escola d’educació infantil i primària en el desenvolupament d’un infant amb Necessitats Educatives Especials
(2020-01)El present treball final de grau en mestre d’educació infantil té com a objectiu principal analitzar la coordinació entre dues escoles, una d’educació especial i una d’ordinària, en el procés d’un infant ...