Grau en Mestre d'Educació Infantil: Enviaments recents
Ara mostrant els elements 61-80 de 259
-
La influència de les TIC en l’Educació Infantil en temps de COVID-19: estudi de cas a l’Escola Bisbat d’Ègara.
(2021-05-10)En el present treball s’observa com ha influït i evolucionat la tecnologia digital a l’escola arran de la COVID-19. És evident que la pandèmia ha impactat en totes les esferes de la societat, així com ... -
Quines influències té la música quan és en directe en relació quan la mateixa música és enrigstrada a l'aula d'Educació Infantil
(2021-05-14)El tema d’estudi de la present recerca és veure que la música en directe té més impacte en els infants en comparació a la música enregistrada i la música en format audiovisual. Per això, aquesta recerca ... -
De quina manera contempla la Factoria Disney la inclusió a les seves pel·lícules i com aquestes són percebudes per a diferents generacions
(2021-05)L’objectiu principal d’aquest treball és analitzar si les pel·lícules més exitoses de la factoria Disney contemplen la inclusió, i com aquestes són percebudes per diferents generacions. S’han escollit ... -
Com afavoreix el treball en grup en el desenvolupament del llenguatge oral
(2021-05)El present treball final de grau té com a objectiu principal evidenciar la relació entre el treball en grup i el desenvolupament del llenguatge oral, tot partint de l'observació i la posterior anàlisi ... -
La gestió de l'expressió de l'infant a les aules des del llenguatge artístic i escrit
(2021-05)Aquesta recerca té com a objectiu observar i analitzar com es gestiona a les aules de parvulari l’expressió dels infants des de diferents llenguatges, com el dibuix i l'escriptura. Aquest treball ... -
El valor de les festes a l'Educació Infantil
(2021-05)Les festes formen part del calendari escolar que marquen el ritme anual, són moments que trenquen amb la rutina i que permeten als infants conèixer-se a un mateix i relacionar-se amb els altres mentre ... -
El conte motor: emocions que traspassen la pell
(2021-05)Les emocions són presents a la nostra vida des del naixement i ens acompanyen al llarg de tota la vida, per això és important treballar-les des de ben petits. Els contes motors són un element important ... -
El potencial del material no estructurat al segon cicle d'Educació Infantil: element afavoridor d'investigació
(2020-05)El material constitueix un element imprescindible dins de l’aula d’educació infantil, mitjançant la manipulació que fan els infants descobreixen la realitat que els envolta i adquireixen coneixements, ... -
El pati com a espai educatiu en Educació Infantil
(2021-05-14)Els espais exteriors són un agent educatiu més de les escoles i com a tals, se'ls hi ha de donar la importància educativa i didàctica que tenen. Per aquest motiu, al llarg d'aquest treball s'ofereix ... -
La gestió del temps a una aula de segon cicle d’Educació Infantil: un estudi de cas a les Guilleries
(2021-05)Amb aquest Treball de Fi de Grau es pretén analitzar en profunditat la gestió del temps a una aula d’Educació Infantil. Així doncs, és de vital importància pensar amb el temps des d’una perspectiva ... -
Educació emocional a l'escola Maristes Sants - Les Corts
(2020-05)Les competències d’intel·ligència cognitiva han d'anar de la mà de competències d’intel·ligència emocional, que són fonamentals per donar resposta als nous reptes que planteja la societat. Escoles com ... -
Creació de l'hàbit lector. Influència de l'escola, la família i l'entorn sociocultural en un grup d'infants de P5
(2020-05)La creació de l’hàbit lector durant la primera infància és essencial en el desenvolupament integral dels infants. L’adquisició de bones eines per a la lectura està estretament relacionada amb l’èxit ... -
L'aprenentatge de l'estadística al parvulari
(2020-05)Aquest treball és una investigació educativa per analitzar com treballen l'estadística les mestres de parvulari, és a dir, per analitzar quines estratègies metodològiques i materials usen i quin tipus ... -
L'espai, un factor clau en el desenvolupament dels infants: la creació d'una maqueta d'un espai escolar a partir de la recerca
(2020-05-15)Acabant el grau de Mestre d’Educació Infantil, aquest Treball de Final de Grau consisteix en la creació d'una organització d'aula de referència per a un grup d'infants de P5. A partir de la recerca ... -
Els elements de l'aula multigrau que poden promoure les oportunitats d'aprenentatge
(2020-05)Aquesta recerca és un estudi de cas, que s’ha portat a terme a una escola de Girona on està organitzada amb grups multigrau. És a dir, infants d’edats heterogènies interactuen i aprenen junts dins d’una ... -
Els infants d'educació infantil són capaços d'imprivisar?
(2020-05-15)La improvisació sempre ha estat un tema oblidat, si es treballa es fa de puntetes, per complir l’expedient i més en l’etapa de 0-6. Aquest estudi vol acabar amb aquesta por tan generalitzada, demostrar ... -
El paper de la dansa en la construcció de la personalitat dels infants en edat escolar
(2020-05)Aquest Treball Final de Grau pretén avaluar quin paper té la dansa en la construcció de la personalitat dels infants en edat escolar. Per fer-ho, s’ha portat a terme una recerca a partir de qüestionaris ... -
La visió de la societat sobre el/la mestre/a de 2n cicle d'educació infantil
(2020-05)En aquest treball es presenten els resultats del TFG sobre les concepcions que té la societat sobre les mestres d'Educació Infantil. Utilitzant una recerca interpretativa a partir d'enquestes i entrevistes, ... -
Les actituds que afavoreixen el vincle afectiu entre mestre i infant a l'inici de P3
(2020-05)Aquest treball té la intenció d’entrar dins el món del vincle afectiu i entendre els individus, els seus comportaments i les possibles maneres de percebre el món que ens envolta a partir de les diferents ... -
El repte de la interculturalitat en una aula de P5 d'una escola de màxima complexitat
(2020-05)La diversitat cultural és una realitat a Catalunya, i les escoles han de transmetre als infants els valors i el respecte cap a totes les cultures. Han d’educar a les futures generacions per conviure ...