Grau en Mestre d'Educació Infantil: Recent submissions
Now showing items 41-60 of 251
-
L'àpat i els menjadors a l'escola infantil: anàlisi dels indicadors que determinen la qualitat educativa del menjador escolar
(2021-05)El menjador escolar és un servei complementari de caràcter educatiu. És un espai on es realitzen dues de les activitats més importants que garanteixen el bon desenvolupament de l’infant: l’àpat i el ... -
Quin impacte evolutiu té l'equitació terapèutica aplicada al Trastorn d'Espectre Autista (TEA)?
(2021-05)El tema principal d’aquest treball de recerca i d’investigació és sobre l’equitació terapèutica aplicada a alumnes amb autisme. Per aquest motiu, la principal finalitat d’aquesta recerca és identificar ... -
La importància de l'acompanyament en un infant diagnosticat amb Autisme durant la transició de l'etapa educativa d'Infantil a Primària
(2021-05-13)L’autisme és un trastorn que desenvolupa moltes manifestacions clíniques i per això, encara costa definir-lo d’una única manera. Tanmateix, la majoria de les persones que presenten aquest diagnòstic ... -
Anàlisi de recursos per al procés d'immersió lingüística en infants de parvulari
(2021-05)El propòsit d’aquesta recerca és conèixer i analitzar els recursos que utilitzen els centres educatius per afavorir el procés d’immersió lingüística de l’alumnat d’educació infantil. Durant molts anys ... -
El joc lliure amb material no estructurat a l'etapa 0-3: disseny d'una proposta d'intervenció a l'Escola Bressol El Roc Petit
(2021-05-14)En aquesta investigació es pretén observar i analitzar el joc lliure amb materials no estructurats i la seva influència en el desenvolupament dels infants en el primer cicle d’Educació Infantil (0 – 3). ... -
El joc simbòlic com a eina educativa amb infants de 3-6 anys
(2021-05-14)L’objectiu principal d’aquest treball és estudiar el joc simbòlic com a eina educativa amb infants de 3 a 6 anys. Per tal de conèixer les semblances i les diferències entre ambdues edats, es durà a ... -
El joc simbòlic en el procés d'aprenentatge dels infants
(2021-05-14)En aquesta investigació es pretén descriure i analitzar quin paper té el joc simbòlic en l’aprenentatge i en el desenvolupament integral dels infants de tres a sis anys. Parteixo d’una recerca qualitativa ... -
El espais exteriors com a oportunitat d'aprenentatge
(2021-05-14)La investigació en context sorgeix del pensament de trobar i conèixer espais exteriors dels centres educatius que estiguin prou desenvolupats. A més, neix amb la finalitat de posar en context la ... -
La filosofia 3/18: l'art d'ensenyar a pensar
(2021-05-14)En la societat actual es necessiten fomentar el pensament crític, creatiu i curós per formar persones amb capacitat reflexiva i capaces de conviure en societat. Aquest treball de Final de Grau planteja ... -
Escola activa: estudi de cas a l'Escola La Llera de Sora
(2021-05)Aquest treball d’investigació té per finalitat aprofundir en el coneixement de la pedagogia activa en l’Educació Infantil. La recerca consta de dues parts, una primera part teòrica on s’exposa una visió ... -
La relació entre les arts i les emocions: una investigació-acció amb infants d'educació infantil d'una escola d'alta complexitat
(2021-05-14)En aquest TFG es planteja la pregunta de com pot influir l’apropament i la introducció a l’activitat artística en les emocions i la conducta d’infants d’educació infantil. A través d’una sèrie ... -
La relació entre la psicomotricitat i la pedagogia del moviment lliure
(2021-05-13)La Psicomotricitat i la pedagogia del Moviment Lliure són dues metodologies que es tracten de manera independent. No obstant, aquest treball ofereix la possibilitat de descobrir la relació que hi ha ... -
La influència de les TIC en l’Educació Infantil en temps de COVID-19: estudi de cas a l’Escola Bisbat d’Ègara.
(2021-05-10)En el present treball s’observa com ha influït i evolucionat la tecnologia digital a l’escola arran de la COVID-19. És evident que la pandèmia ha impactat en totes les esferes de la societat, així com ... -
Quines influències té la música quan és en directe en relació quan la mateixa música és enrigstrada a l'aula d'Educació Infantil
(2021-05-14)El tema d’estudi de la present recerca és veure que la música en directe té més impacte en els infants en comparació a la música enregistrada i la música en format audiovisual. Per això, aquesta recerca ... -
De quina manera contempla la Factoria Disney la inclusió a les seves pel·lícules i com aquestes són percebudes per a diferents generacions
(2021-05)L’objectiu principal d’aquest treball és analitzar si les pel·lícules més exitoses de la factoria Disney contemplen la inclusió, i com aquestes són percebudes per diferents generacions. S’han escollit ... -
Com afavoreix el treball en grup en el desenvolupament del llenguatge oral
(2021-05)El present treball final de grau té com a objectiu principal evidenciar la relació entre el treball en grup i el desenvolupament del llenguatge oral, tot partint de l'observació i la posterior anàlisi ... -
La gestió de l'expressió de l'infant a les aules des del llenguatge artístic i escrit
(2021-05)Aquesta recerca té com a objectiu observar i analitzar com es gestiona a les aules de parvulari l’expressió dels infants des de diferents llenguatges, com el dibuix i l'escriptura. Aquest treball ... -
El valor de les festes a l'Educació Infantil
(2021-05)Les festes formen part del calendari escolar que marquen el ritme anual, són moments que trenquen amb la rutina i que permeten als infants conèixer-se a un mateix i relacionar-se amb els altres mentre ... -
El conte motor: emocions que traspassen la pell
(2021-05)Les emocions són presents a la nostra vida des del naixement i ens acompanyen al llarg de tota la vida, per això és important treballar-les des de ben petits. Els contes motors són un element important ... -
El potencial del material no estructurat al segon cicle d'Educació Infantil: element afavoridor d'investigació
(2020-05)El material constitueix un element imprescindible dins de l’aula d’educació infantil, mitjançant la manipulació que fan els infants descobreixen la realitat que els envolta i adquireixen coneixements, ...