Grau en Mestre d'Educació Infantil: Envíos recientes
Mostrando ítems 101-120 de 259
-
Anàlisi i observació dels serveis educatius comunals de Pistoia i com aquests afavoreixen a l'atenció a la diversitat
(2019-05-17)La recerca que exposo a continuació té com a objectiu conèixer el projecte educatiu de la ciutat de Pistoia i analitzar i observar els seus serveis educatius infantils (0-6 anys) per esbrinar com els ... -
Disseny arquitectònic d’una escola infantil (3-6) inclusiva
(2018-05)La diversitat està present en el nostre dia a dia. És per això que aquesta proposta neix de la necessitat d’incloure a tots els nens i nenes a les escoles ordinàries, independentment de les possibles ... -
Estratègies d'atenció a la diversitat en un centre educatiu, de parla castellana, de Finlàndia
(2018-05)El present treball és una recerca educativa que parteix de la pregunta “Quines estratègies d'atenció a la diversitat utilitza el centre educatiu, de parla castellana, de Finlàndia, per portar a terme ... -
Pot ser la música una eina que ajudi a fomentar la cohesió de grup a una aula de P5?
(2018-05-14)El present Treball de Final de Grau és una recerca qualitativa situada en el paradigma interpretatiu, el qual pretén investigar, a partir de la teoria i la pràctica, si la música pot ser una bona eina ... -
El Cub de Llum : proposta vinculada a les arts plàstiques
(2018-05)Actualment la llum és una metodologia cada vegada més utilitzada en els centres d’educació infantil, la seva versatilitat i el seu encant únic i màgic deixa encisats a tots els infants. Aquest treball ... -
La Biblioteca d'aula a l'educació infantil : anàlisi, disseny i aplicació d'una proposta de millora
(2018)Les biblioteques d'aules ben dissenyades, organitzades i dinamitzades ja des de l'Educació Infantil, poden esdevenir un recurs per oferir experiències favorables als infants, fins i tot abans d'haver ... -
Quin acompanyament educatiu pot ajudar a un infant amb necessitats educatives especials en la seva escolarització?
(2018-05-14)Aquesta investigació qualitativa s’ha dut a terme mitjançant un estudi de cas d’un infant amb necessitats educatives especials escolaritzat amb Suport Intensiu a l’Escolarització Inclusiva (SIEI) per ... -
La importància de la rutina del "Bon dia" en el desenvolupament del llenguatge oral a la segona etapa d'Educació Infantil
(2018-05)El present Treball Final de Grau té com a propòsit esbrinar com pot contribuir qualitativament la rutina del “bon dia” en el desenvolupament del llenguatge oral dels infants de 3-6 anys. Per poder ... -
Com es dinamitza la lectura a l’Educació Infantil des de la Biblioteca Escolar. Anàlisi d’algunes escoles.
(2018-05)Aquest Treball de Final de Grau es centra en com es dinamitza la lectura a l’Educació Infantil des de la biblioteca escolar, és a dir, s’analitza si des de la biblioteca del centre educatiu es té en ... -
Els significats del joc simbòlic
(2018-05)L’objectiu principal d’aquest treball és estudiar els significats dels diferents tipus de joc simbòlic donats en diferents contextos, en concret a l’àmbit familiar i escolar. Alhora es pretén conèixer ... -
The role of pronunciation in Very Young Learners' classes. Teachers' beliefs and concerns.
(2018-05)Pronunciation teaching has always been a neglected aspect in Foreign Language classrooms. Even though, according to the current literature, it seems to be an essential aspect especially with Young ... -
La filosofia 3/18. Aplicació i avaluació a l’escola d’educació infantil.
(2018-05)La Filosofia 3/18 és un projecte educatiu que té com a objectiu ajudar a pensar, reflexionar i desenvolupar diferents habilitats de pensament a infants des dels 3 als 18 anys. Partint de la Maièutica ... -
Acompanyament de l'infant en el procés de dol i la mort : Disseny d’un protocol d’actuació en cas de mort i dol al segon cicle d’Educació Infantil
(2018-05)La recerca que exposo seguidament és un estudi de cas situada dins el paradigma interpretatiu. L’objectiu principal de l’investigació és conèixer i aprofundir si el personal docent disposa d’eines i ... -
Anàlisi de la relació entre les concepcions i actituds que presenta el professorat d’un centre d’educació infantil i primària sobre l’atenció a la diversitat i la inclusió d’infants i famílies
(2017-05)La inclusió educativa és un procés complex, el qual requereix temps i implicació per part de tots els membres de la comunitat educativa: infants, famílies i docents. En aquest sentit doncs, cal plantejar-se ... -
Biblioteca i escola: anàlisi d'activitats d'animació a la lectura
(2017-05)L’animació a la lectura s’ha de tenir molt present a les escoles, sobretot dins les aules, per tal d’apropar els llibres i la lectura als infants. I així, s’aconsegueix fomentar el gust per la lectura ... -
Aproximació al tractament del conte meravellós a l’aula de parvulari de Suècia: Proposta de millora
(2017-05)El conte és una obra d’art literària que va destinat als més petits amb la finalitat de provocar desig i il·lusió a través de les seves històries fantàstiques i imaginaries. El tractament del conte ... -
Estudi de l’ensenyament-aprenentatge de l’escriptura a l'aula de P5 d'una escola de la comarca del Vallès Occidental en un marc inclusiu
(2017-05)Aquest treball vol ser un punt de partida per a una reflexió sobre el tractament de la diversitat de l’alumnat en el procés d’ensenyament i aprenentatge de la llengua escrita. Es portarà a terme en un ... -
La globalització de la música a l'Educació Infantil
(2017-05)La música és un llenguatge universal que millora l’atenció, la motivació, la creativitat, la psicomotricitat, la memòria, l’estat anímic i, en conseqüència, l’aprenentatge. Tenint en compte els infinits ... -
Anàlisi de la influència de l'espai físic compartit en el valor de la tolerància en l'alumnat
(2017-05)En la construcció dels valors hi influeixen diverses dimensions com: la planificació didàctica, l’ambient del centre, és a dir el context, les conductes de l’alumat i les creences del professorat. En ... -
Anàlisi i observació dels espais dels serveis educatius de la ciutat de Pistoia i com aquests atenen a la diversitat
(2017-05)Aquesta recerca d’investigació té com a objectiu analitzar i observar l’organització dels espais dels serveis educatius de la ciutat de Pistoia, amb el propòsit d’esbrinar com aquesta organització de ...