Grau en Mestre d'Educació Infantil: Envíos recientes
Mostrando ítems 221-240 de 259
-
Com influeixen les arts en el desenvolupament cognitiu
(2013-05-17)La influència de les arts en el desenvolupament cognitiu, és el tema d’aquest Treball de Final de Grau. La recerca ha consistit en descobrir i conèixer quines són les capacitats que es desperten en ... -
Estratègies i metodologies per a la inclusió de l'alumnat nouvingut a les aules de parvulari
(2013-05)El propòsit d’aquesta recerca és analitzar i descriure les estratègies metodològiques que es porten als centres educatius de Catalunya per promoure la inclusió de l’alumnat nouvingut a les aules d’educació ... -
Anàlisi de les eines TIC utilitzades a tres escoles bressol per a relacionar-se i comunicar-se amb les famílies i elaboració d'una guia per a l'elecció d'eines TIC com a mitjà de relació
(2013-05-17)A l’escola bressol el vincle entre equip educatiu i família és de gran importància i, en la societat canviant en la que vivim, és important cercar noves vies de comunicació. Aquesta recerca és un estudi ... -
Els beneficis de la música a l'aula inclusiva: les emocions a l'aula infantil
(2013-05-17)Aquest Treball de Final de Grau en Mestre d’Educació Infantil, i especialitat en menció inclusiva, té com a objectiu analitzar els beneficis de la música a les aules inclusives de parvulari de l’escola ... -
Do real books help the learning of english in P4?
(2013-05)The purpose of this study is to answer the principal question, Do Real Books help the learning of English in P4?, and create a useful document to English teachers in Infant Education that are interested ... -
Autonomia i inclusió dels alumnes d'educació infantil a l'escola rural: les conferències a l'escola La Popa de Castellcir
(2013-05-17)El tema central d’aquest Treball Final de Grau és l’autonomia dels alumnes d’educació infantil a l’escola rural. Aquest projecte està organitzat a partir de dos grans blocs. En el primer bloc hi trobem ... -
El lloc de les famílies a l'escola: estratègies cap a la inclusió
(2013-05)Aquest treball té com a objectiu aprofundir en la relació que s’estableix entre escola i família i els elements que configuren aquesta, així com les estratègies implicades per tal que aquesta es doni ... -
Identificació d’estratègies informals per a resoldre problemes de suma i resta
(2013-05)Aquest treball està enfocat en la identificació de les estratègies informals per resoldre problemes de suma i resta que utilitzen els infants d’una aula de P4. A més a més, en aquest treball també parlaré ... -
Com influencia la pràctica Dalcroze en l'estimulacio de les diferents capacitats dels infants
(2013-05)Aquest treball consta d’un procés d’investigació en el qual hi podem trobar la corroboració de la pregunta inicial sobre com influencia la pràctica Dalcroze en l’estimulació de les diferents capacitats ... -
Les cançons a l'educació infantil. Com i per què s'utilitzen? Anàlisi d’un cas
(2013-05-17)Les cançons a l’Educació Infantil. Com i per què s’utilitzen? constitueix el títol del tema estudiat en aquest treball d’investigació qualitativa basada en la teoria constructivista de l’aprenentatge. ... -
Identificació d'estratègies d'atenció a la diversitat als centres educatius de Pistoia
(2013-05)El treball Identificació d’estratègies d’atenció a la diversitat als centres educatius de Pistoia, pretén mostrar i donar a conèixer diverses estratègies que fomenten i enriqueixen la diversitat que ... -
L’educació intercultural. Un repte a l’aula de P4 d’una escola de la comarca de la Garrotxa
(2013-05-17)Des de l’educació intercultural es pretén aconseguir una societat més justa i igualitària capaç de respectar la diversitat cultural sense prejudicis, fomentant el diàleg i la convivència com una ... -
La relació i la participació de les famílies a l'escola
(2013-05)La relació i la participació de les famílies a l’escola ha de ser real i efectiva perquè ells i elles són uns agents educatius indiscutibles per la qualitat de l’ensenyament i la millora dels resultats ... -
Estratègies educatives a través de l'expressió corporal per a la inclusió de l'alumnat amb risc d'exclusió social
(2013-05)Aquest document ens explica com afecta la crisi socioeconòmica del nostre país als infants que es troben en situació de risc social. En concret, la recerca es va centrar en una escola pública de Torelló ... -
La Dramatització: Anàlisi de la seva funció educativa
(2013-05-17)Aquest treball presenta la dramatització, remarcant la seva importància en l’educació. En la part principal es planteja conèixer què és la dramatització, perquè és important i com es relaciona amb ... -
Experiències poètiques de qualitat a la infància
(2013-05-17)La poesia és un gènere literari, massa sovint, oblidat a les escoles. No obstant, està demostrat que es pot treballar amb persones de totes les edats, des d’infants ben petits, fins a persones adultes, ... -
Les percepcions sensorials, un mitjà per conèixer el món
(2013-05-17)Vivim en un món desbordat de sons, olors, imatges,.. que sovint adquirei-xen transparència en els ulls dels adults, no obstant durant la infància es posseeix una mirada molt oberta del món, però el dia ... -
Repensar i repracticar l'educació des de la idea de xarxa
(2013-05)Aquest treball és una recerca entorn la necessitat de repensar i repracticar l‟educació des de l‟idea de xarxa. Està estructurat en tres grans blocs: un primer, on es justifica des de l‟àmbit personal, ... -
Proposta d’un programa d’intervenció psicoeducativa per a un infant de 6 anys amb possible TDAH
(2013-05-17)Aquest treball té per objectiu identificar i avaluar preventivament les característiques d’un infant de sis anys que podrien desenvolupar el Trastorn per Dèficit d’Atenció amb Hiperactivitat. Per a la ... -
El treball cooperatiu com a mètode d'experimentació en l'art : treballar l'educació artística a l'educació infantil
(2013-05-17)Els objectius de l’estudi realitzat en aquest treball són: comprovar que l’educació artística també pot ser una eina d’inclusió a l’escola, conèixer els beneficis de l’experimentació/exploració en l’art, ...