Grau en Mestre d'Educació Infantil: Envíos recientes
Mostrando ítems 81-100 de 251
-
Vic i Pistoia eduquen en l'art
(2019-05)L’educació artística és part consubstancial de la formació dels infants perquè significa desenvolupar la capacitat d’un llenguatge, l’artístic, que comporta la creativitat i contribueix a desvetllar ... -
El dol a la literatura infantil: criteris per a la selecció de bones obres relacionades amb el dol
(2018-05)En el present treball es pretén saber quins són els criteris per a seleccionar obres interessants a nivell literari, relacionades amb el dol i/o la mort, que ajudin a créixer en tots els sentits. També, ... -
Anàlisi de l'aprenentatge de l'escriptura a l'aula de P-5 d'una escola que treballa per projectes
(2019-05-17)L’objectiu principal d’aquest treball és analitzar i observar els ensenyaments i els aprenentatges de l’escriptura en una escola que treballa per projectes, en concret els materials i recursos que ... -
Identificació d'algunes pràctiques musicals que poden fomentar la cohesió de grup classe d'una aula de P5
(2019-05-17)La música està present en l’educació i en la vida quotidiana dels infants. És important que els infants tinguin l’ oportunitat d’establir un contacte més directe i proper amb la música, ja que pot ... -
L'hora del conte : l'anàlisi d'una bona experiència
(2019-05)Aquest treball investiga les característiques que ha de tenir una hora del conte de qualitat i ho fa a través de la recerca teòrica de diversos autors i aportacions, l’observació i posterior anàlisi de ... -
Estratègies didàctiques per infants amb Síndrome X Fràgil en un marc inclusiu
(2019-05-17)El Síndrome X Fràgil (SXF) és un trastorn bastant desconegut en l’àmbit educatiu tot i ser la segona causa de discapacitat intel·lectual més comuna i la primera d’origen hereditari (Ferrando i Guzmán, ... -
Coeducació i igualtat de gènere a Educació Infantil: Anàlisi d'accions i reflexions per una educació no sexista
(2019-05)L’objectiu general d’aquest Treball Final de Grau d’Educació Infantil vinculat a la menció de Cultura, Joc i Llenguatges de la infantesa, és investigar si els i les docents d’Educació Infantil d’avui ... -
Disseny i implementació d'una intervenció per millorar la inclusió en una escola rural : creació d'un espai musical al pati del centre
(2019-05-17)El treball que es presenta a continuació mostra el procés de disseny, elaboració i implementació d’un espai musical al pati de l’escola rural de l’Estany (Moianès). El transcurs d’aquest, s’ha organitzat ... -
La construcció de la identitat de gènere i els elements que hi influeixen
(2019-05-17)L’objectiu d’aquesta investigació és conèixer la construcció de la identitat de gènere dels infants i els elements que hi influeixen. Alhora, pretén obtenir informació sobre la vigència de rols i ... -
Un estudi de cas a l’escola bressol Tabalet sobre l’aprenentatge dels valors
(2019-05-17)Vivim en una societat plural on hem de conviure amb altres persones. Els valors ens ajuden a conviure en el respecte cap als altres. Aquesta investigació pretén conèixer com es poden començar a treballar ... -
The portfolio: designing a comprehensive tool to teach English in early years
(2019-05)This study analyses portfolios to teach English as a Foreign Language and presents a proposal designed as a comprehensive tool for children aged three to five years old. Together with the indispensable ... -
Evolució de la vida històrica de l'escola de Calldetenes: pedagogia, espais i mestres
(2019-05)El dret a l’educació és un dels drets humans essencials i per tan, l’escolarització dels infants ha de garantir una educació en plenes condicions. Un ensenyament de qualitat ajuda a millorar el benestar ... -
Anàlisi i observació dels serveis educatius comunals de Pistoia i com aquests afavoreixen a l'atenció a la diversitat
(2019-05-17)La recerca que exposo a continuació té com a objectiu conèixer el projecte educatiu de la ciutat de Pistoia i analitzar i observar els seus serveis educatius infantils (0-6 anys) per esbrinar com els ... -
Disseny arquitectònic d’una escola infantil (3-6) inclusiva
(2018-05)La diversitat està present en el nostre dia a dia. És per això que aquesta proposta neix de la necessitat d’incloure a tots els nens i nenes a les escoles ordinàries, independentment de les possibles ... -
Estratègies d'atenció a la diversitat en un centre educatiu, de parla castellana, de Finlàndia
(2018-05)El present treball és una recerca educativa que parteix de la pregunta “Quines estratègies d'atenció a la diversitat utilitza el centre educatiu, de parla castellana, de Finlàndia, per portar a terme ... -
Pot ser la música una eina que ajudi a fomentar la cohesió de grup a una aula de P5?
(2018-05-14)El present Treball de Final de Grau és una recerca qualitativa situada en el paradigma interpretatiu, el qual pretén investigar, a partir de la teoria i la pràctica, si la música pot ser una bona eina ... -
El Cub de Llum : proposta vinculada a les arts plàstiques
(2018-05)Actualment la llum és una metodologia cada vegada més utilitzada en els centres d’educació infantil, la seva versatilitat i el seu encant únic i màgic deixa encisats a tots els infants. Aquest treball ... -
La Biblioteca d'aula a l'educació infantil : anàlisi, disseny i aplicació d'una proposta de millora
(2018)Les biblioteques d'aules ben dissenyades, organitzades i dinamitzades ja des de l'Educació Infantil, poden esdevenir un recurs per oferir experiències favorables als infants, fins i tot abans d'haver ... -
Quin acompanyament educatiu pot ajudar a un infant amb necessitats educatives especials en la seva escolarització?
(2018-05-14)Aquesta investigació qualitativa s’ha dut a terme mitjançant un estudi de cas d’un infant amb necessitats educatives especials escolaritzat amb Suport Intensiu a l’Escolarització Inclusiva (SIEI) per ... -
La importància de la rutina del "Bon dia" en el desenvolupament del llenguatge oral a la segona etapa d'Educació Infantil
(2018-05)El present Treball Final de Grau té com a propòsit esbrinar com pot contribuir qualitativament la rutina del “bon dia” en el desenvolupament del llenguatge oral dels infants de 3-6 anys. Per poder ...