Trencant tòpics, el primer pas cap a l'avaluació formativa
Visualitza/Obre
Autor/a
Altres autors/es
Data de publicació
2013ISBN
978-84-941644-5-3
Resum
L’objectiu d’aquest capítol és reflexionar sobre suposats tòpics del professorat relacionats amb el sistema
d’avaluació. Aquests tòpics van ser tema de debat de les taules rodones que es van desenvolupar durant el VII
Congrés Nacional d’Avaluació Formativa en Docència Universitària celebrat a la Universitat de Vic els dies
5, 6 i 7 de setembre de 2012. Uns tòpics instaurats que cal trencar si el professorat vol optar per una avaluació
formativa.
Tipus de document
Capítol o part de llibre
Llengua
Català
Paraules clau
Ensenyament universitari -- Avaluació
Avaluació
Pàgines
4 p.
Publicat per
Universitat de Vic. Centre d'Innovació i Formació en Educació
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
(c) Universitat de Vic
Tots els drets reservats