Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorBonvehí Martí, Mònica
dc.date.accessioned2015-09-24T07:30:55Z
dc.date.available2015-09-24T07:30:55Z
dc.date.created2015-05
dc.date.issued2015-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/4199
dc.descriptionCurs 2014-2015ca_ES
dc.description.abstractEn aquesta investigació qualitativa, s’ha fet un estudi de cas d’una alumna amb Síndrome d’Asperger a una escola ordinària de Catalunya. Per tal de poder veure si aquesta alumna està completament inclosa a l’escola, i en concret a la seva aula, s’han fet observacions directes a la classe, entrevista a la mestra i entrevista a la persona de suport de fora l’escola de la nena. D’aquesta manera també s’han arribat a conèixer els recursos i estratègies que es porten a terme per tal de fer-ho possible. A part d’això també he pogut conèixer els comportaments i característiques d’aquesta alumna i les relacions que té amb els altres companys de classe i amb els adults.ca_ES
dc.description.abstractIn this qualitative investigation, it has been done a study of student case with Asperger Syndrome on an ordinary catalan school. In order to see if this student is fully included in the school, and more specially, in her class, direct observations have been made on the class, interviews with the teacher and interviews to her support person. That way there have also been know the sources and strategies used to make it possible. Otherwise, we could also know the behaving and characteristics of this student, as well as relations with other students and adults on class.ca_ES
dc.formatapplication/pdf
dc.format.extent48 p.ca_ES
dc.language.isocatca_ES
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonsca_ES
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ca_ES
dc.subject.otherAsperger, Síndrome d'ca_ES
dc.subject.otherEducació inclusivaca_ES
dc.titleAnàlisi de la inclusió d’una alumna amb Síndrome d’Asperger a una escola ordinària de Catalunyaca_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisca_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessca_ES


Ficheros en el ítem

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir