Recent Submissions
-
I-Closet
(2024-05)I-Closet redefine la moda online con una experiencia única al digitalizar la gestión del vestuario de los usuarios, fusionando tecnología de vanguardia, personalización y compromiso con la sostenibilidad. ... -
Replicació dels materials gràfics, d’una campanya publicitària amb intel·ligència artificial generativa
(2024-05)Gràcies a l'aparició Chat GPT, una intel·ligència artificial generativa basada en models de text, desenvolupada per l'empresa Open AI, el novembre del 2022, la Intel·ligència Artificial (IA) va passar ... -
Estrategia Promocional de Packaging para la Fidelización de Públicos Femeninos en el Sector Cervecero: Caso de Ambar
(2024)El sector cervecero, a pesar de su larga historia y arraigo cultural, sigue siendo un espacio donde persisten estereotipos de género y desigualda des en el consumo y percepción del producto. La ... -
Pla de comunicació per a SAI Manresa: Campanya de visibilització d'expressions de gènere no normatives
(2023-05-30)Resum. Per tal de desenvolupar aquest pla de comunicació, primer de tot s'ha investigat quin grau de consciència hi havia en la societat respecte a la visibilització d'expressions de gènere no normativesi ... -
NBL: Pizza vegana
(2023-05-30) -
Pla de comunicació: llançament d'una nova marca de moda
(2023-05-30) -
Plan de marketing y comunicación del lanzamiento de la marca Chromatic Soul
(2023-05-30)RESUMEN EJECUTIVO Chromatic Soul es el inicio de la creación de una marca de ropa urbana o streetwear. El mercado de este estilo de ropa está en auge, uno de los motivos por la que hemos emprendido ... -
Creación de una submarca para Vicio: Ganas de Veggie
(2023-05-30) -
Projecte Transmèdia de Comunicació
(2023-05-30)Aquest Treball de Fil de Grau està format de dues parts una recerca documental i un Projecte Transmèdia de Comunicació. La primera part, la recerca documental, per una banda, s’ha estudiat què és l’street ... -
Un place branding per Empuriabrava: Del turisme de masses al turisme sostenible
(2023-05-30)El següent projecte tracta sobre una nova proposta de la marca territorial d'Empuriabrava, una urbanització que pertany al terme municipal de Castelló d'Empúries a la comarca de l'Alt Empordà, i és ... -
Mor la llibertat artística: Els tòpics en el cartellisme cinematogràfic nord-americà
(2023-04-30)Aquesta investigació té com a objecte d’estudi els tòpics en el cartellisme cinematogràfic nordamericà. Com la creativitat del cartellista està generalment condicionada per la finalitat publicitària ... -
Construcció de la identitat de marca i campanya gràfica de Black Girl Gamers
(2022-03)Black Girl Gamers és col·lectiu format per més de 7.000 dones negres d’arreu del món. Aquest va començar l’any 2015 amb un petit grup de facebook, que ha anat creixent gràcies a la passió pel gaming ... -
Pla de comunicació per una nova agència de comunicació: LOLA Studio
(2022-05-20)Avui en dia, la comunicació és més important que mai pel creixement i funcionament d'una empresa. El Vallès és una comarca on hi ha molta indústria i empreses i on ens trobem amb una zona amb gran ... -
Launching New Brand Line Bad Bitch
(2022-05)Nuestro trabajo de fin de grado consiste en realizar el lanzamiento de una new brand line de productos cosméticos en Mercadona con la colaboración de la artista Bad Gyal como embajadora de los productos, ... -
The sunrise shack una marca Hawaiana, aterra a Lanzarote
(2022-05)Actualment, entre la nostra generació cada vegada més hi ha certa tendència cap a la vida saludable, una tendència que està guanyant pes tant a nivell nacional com internacional. La població adopta i ... -
Pla de Comunicació Agència d'Organització d'Esdeveniments Prèmium Luxe
(2022)El nostre Treball de Fi de Grau consisteix en el Pla de Comunicació d’una Agència d’Organització de Casaments de Prèmium Luxe a Barcelona (Catalunya). El que volem dur a terme amb aquest treball és ... -
Mediterráneamente también en invierno. Plan de comunicación de desestacionalización de Estrella Damm
(2022-05)Este plan de comunicación viene precedido por la necesidad detectada de desestacionalizar un producto como es la cerveza, que claramente tiene un consumo mucho superior en los meses de verano, y sobre ...