Mostra el registre parcial de l'element

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorBaltanás Serrano, Laura
dc.date.accessioned2018-12-05T16:02:20Z
dc.date.available2018-12-05T16:02:20Z
dc.date.created2018-05
dc.date.issued2018-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/5586
dc.descriptionCurs 2017-2018
dc.description.abstractPronunciation teaching has always been a neglected aspect in Foreign Language classrooms. Even though, according to the current literature, it seems to be an essential aspect especially with Young Learners. Moreover, intelligibility has become an important component to achieve effective communication, but difficult to assess. The aim of this study is to examine the beliefs and concerns of Non-native English Teachers towards English pronunciation instruction to Very Young Learners practices. In order to do so, teachers’ perceptions have been analysed and discussed, as well as methodological approaches.es
dc.description.abstractL’ensenyament de la pronunciació ha estat sempre un aspecte descuidat a les aules de Llengua Estrangera. Tot i així, d’acord amb la literatura actual, sembla ser un aspecte essencial especialment amb els alumnes més joves. A més, la intel·ligibilitat s’ha convertit en un component important per aconseguir una comunicació efectiva, però difícil d’avaluar. L’objectiu d’aquest estudi és examinar les creences i inquietuds dels mestres d’anglès no nadius cap a l’ensenyament de la pronunciació durant les pràctiques amb aprenents molt joves. Per tal de dur-ho a terme, s’han analitzat i discutit les percepcions, així com també els enfocaments metodològics.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent79 p.es
dc.language.isoenges
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/es/es
dc.subject.otherAnglès -- Pronunciacióes
dc.subject.otherAnglès -- Ensenyamentes
dc.subject.otherLlenguatge i llengües -- Ensenyamentes
dc.titleThe role of pronunciation in Very Young Learners' classes. Teachers' beliefs and concerns.es
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Fitxers en aquest element

 

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)

Mostra el registre parcial de l'element

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/es/
Comparteix a TwitterComparteix a LinkedinComparteix a FacebookComparteix a TelegramComparteix a WhatsappImprimeix