dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes | |
dc.contributor.author | Tañà Garriga, Elisabet | |
dc.date.accessioned | 2018-12-05T19:19:46Z | |
dc.date.available | 2018-12-05T19:19:46Z | |
dc.date.created | 2018-05 | |
dc.date.issued | 2018-05 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/5591 | |
dc.description | Curs 2017-2018 | |
dc.description.abstract | El present Treball Final de Grau té com a propòsit esbrinar com pot contribuir
qualitativament la rutina del “bon dia” en el desenvolupament del llenguatge oral dels
infants de 3-6 anys. Per poder respondre aquesta recerca s’ha estructurat el treball en
dues parts: la part teòrica i la part pràctica. El recull de les dades s’ha realitzat a partir
de dos instruments qualitatius: les observacions a diferents escoles i les entrevistes als educadors dels infants observats. Finalment, s’ha dissenyat una pauta per tal de
repensar i contribuir a millorar la rutina del “bon dia” en l’àmbit del llenguatge oral. | es |
dc.format | application/pdf | es |
dc.format.extent | 85 p. | es |
dc.language.iso | cat | es |
dc.rights | Tots els drets reservats | es |
dc.subject.other | Llenguatge i llengües -- Adquisició | es |
dc.subject.other | Comunicació humana en els infants | es |
dc.subject.other | Infants -- Llenguatge | es |
dc.title | La importància de la rutina del "Bon dia" en el desenvolupament del llenguatge oral a la segona etapa d'Educació Infantil | es |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | es |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | es |