Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
dc.contributor.authorTañà Garriga, Elisabet
dc.date.accessioned2018-12-05T19:19:46Z
dc.date.available2018-12-05T19:19:46Z
dc.date.created2018-05
dc.date.issued2018-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/5591
dc.descriptionCurs 2017-2018
dc.description.abstractEl present Treball Final de Grau té com a propòsit esbrinar com pot contribuir qualitativament la rutina del “bon dia” en el desenvolupament del llenguatge oral dels infants de 3-6 anys. Per poder respondre aquesta recerca s’ha estructurat el treball en dues parts: la part teòrica i la part pràctica. El recull de les dades s’ha realitzat a partir de dos instruments qualitatius: les observacions a diferents escoles i les entrevistes als educadors dels infants observats. Finalment, s’ha dissenyat una pauta per tal de repensar i contribuir a millorar la rutina del “bon dia” en l’àmbit del llenguatge oral.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent85 p.es
dc.language.isocates
dc.rightsTots els drets reservatses
dc.subject.otherLlenguatge i llengües -- Adquisicióes
dc.subject.otherComunicació humana en els infantses
dc.subject.otherInfants -- Llenguatgees
dc.titleLa importància de la rutina del "Bon dia" en el desenvolupament del llenguatge oral a la segona etapa d'Educació Infantiles
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint