El paper de la dansa en la construcció de la personalitat dels infants en edat escolar
Author
Other authors
Publication date
2020-05Abstract
Aquest Treball Final de Grau pretén avaluar quin paper té la dansa en la construcció de la personalitat dels infants en edat escolar. Per fer-ho, s’ha portat a terme una recerca a partir de qüestionaris i dirigits a persones vinculades a la dansa, professors, ballarins i ballarines, coreògrafs, etc.
Les conclusions apunten a que probablement la dansa pugui tenir un paper molt interessant en la construcció de la personalitat dels infants en edat escolar.
This Final Grade Paper aims to assess what role dance plays in building the personality of school-age children. To do this, research has been carried out on the basis of questionnaires and aimed at people involved in dance, teachers, dancers, choreographers, etc.
The findings suggest that dance can probably play a very interesting role in building the personality of school-age children.
Document Type
Project / Final year job or degree
Language
Catalan
Keywords
Personalitat en els infants
Dansa -- Aspectes psicològics
Pràctiques pedagògiques -- Educació infantil
Pages
77 p.
Note
Curs 2019-2020
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca