El paper de la dansa en la construcció de la personalitat dels infants en edat escolar
Autor/a
Otros/as autores/as
Fecha de publicación
2020-05Resumen
Aquest Treball Final de Grau pretén avaluar quin paper té la dansa en la construcció de la personalitat dels infants en edat escolar. Per fer-ho, s’ha portat a terme una recerca a partir de qüestionaris i dirigits a persones vinculades a la dansa, professors, ballarins i ballarines, coreògrafs, etc.
Les conclusions apunten a que probablement la dansa pugui tenir un paper molt interessant en la construcció de la personalitat dels infants en edat escolar.
This Final Grade Paper aims to assess what role dance plays in building the personality of school-age children. To do this, research has been carried out on the basis of questionnaires and aimed at people involved in dance, teachers, dancers, choreographers, etc.
The findings suggest that dance can probably play a very interesting role in building the personality of school-age children.
Tipo de documento
Proyecto / Trabajo fin de carrera o de grado
Lengua
Catalán
Palabras clave
Personalitat en els infants
Dansa -- Aspectes psicològics
Pràctiques pedagògiques -- Educació infantil
Páginas
77 p.
Nota
Curs 2019-2020
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca