Mostra el registre parcial de l'element
La Masia: La Nova Creació d’una Escola Bressol
dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia | |
dc.contributor.author | Cerqueda Torrent, Núria | |
dc.contributor.author | García Martínez, Alba | |
dc.date.accessioned | 2024-12-17T10:06:35Z | |
dc.date.available | 2024-12-17T10:06:35Z | |
dc.date.created | 2024-05 | |
dc.date.issued | 2024-05 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/8279 | |
dc.description | Curs 2023-2024 | es |
dc.description.abstract | El present treball pretén aprofundir en el cicle dels 0 als 3 anys amb una fonamentació teòrica que englobi la importància de l’escolarització a les escoles bressol juntament amb la recerca del desenvolupament evolutiu dels infants i la indagació sobre l’escola com un ambient preparat d'aprenentatge. L’objectiu d’aquest estudi és investigar els principis pedagògics i arquitectònics que ha de tenir una l’escola bressol ideal i de qualitat, aprofundint en el concepte d’infant, els espais i materials, l’entorn, la relació amb les famílies i el projecte educatiu de centre. Per arribar a aquestes conclusions i poder establir les bases per a la creació d’una nova escola bressol, la investigació s’ha elaborat de tal manera que permet analitzar i discutir informació rellevant a través d’observacions a tres centres educatius referents, entrevistes a les directores i els arquitectes i finalment, un qüestionari a diferents famílies. | es |
dc.description.abstract | The present work aims to delve deeper into the cycle from 0 to 3 years with a theoretical foundation that encompasses the importance of schooling in Kindergartens, jointly with the research of children’s evolutionary development and the investigation of the school as a prepared learning environment. The purpose of this study is to investigate the pedagogical and architectural principles that an idyllic and high-quality Kindergarten should have. Therefore, it has delved into the concept of the child, the spaces and materials, the environment, the relationship with families and the center’s educational project. In order to reach these conclusions and be able to establish the basis for the creation of a new Kindergarten, the research has been developed in such a way that it allows analyzing and discussing relevant information through observations at three reference educational centers, interviews with the school directors and the architects and finally, a questionnaire to different families. | es |
dc.format | application/pdf | es |
dc.format.extent | 126 p. | es |
dc.language.iso | cat | es |
dc.publisher | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya | es |
dc.rights | Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons | es |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca | es |
dc.subject.other | Infants -- Educació | es |
dc.subject.other | Projecte educatiu | es |
dc.subject.other | Creació | es |
dc.title | La Masia: La Nova Creació d’una Escola Bressol | es |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | es |
dc.rights.accessRights | info:eu-repo/semantics/openAccess | es |
dc.type.version | info:eu-repo/updatedVersion | es |