Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia
dc.contributor.authorCerqueda Torrent, Núria
dc.contributor.authorGarcía Martínez, Alba
dc.date.accessioned2024-12-17T10:06:35Z
dc.date.available2024-12-17T10:06:35Z
dc.date.created2024-05
dc.date.issued2024-05
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/8279
dc.descriptionCurs 2023-2024es
dc.description.abstractEl present treball pretén aprofundir en el cicle dels 0 als 3 anys amb una fonamentació teòrica que englobi la importància de l’escolarització a les escoles bressol juntament amb la recerca del desenvolupament evolutiu dels infants i la indagació sobre l’escola com un ambient preparat d'aprenentatge. L’objectiu d’aquest estudi és investigar els principis pedagògics i arquitectònics que ha de tenir una l’escola bressol ideal i de qualitat, aprofundint en el concepte d’infant, els espais i materials, l’entorn, la relació amb les famílies i el projecte educatiu de centre. Per arribar a aquestes conclusions i poder establir les bases per a la creació d’una nova escola bressol, la investigació s’ha elaborat de tal manera que permet analitzar i discutir informació rellevant a través d’observacions a tres centres educatius referents, entrevistes a les directores i els arquitectes i finalment, un qüestionari a diferents famílies.es
dc.description.abstractThe present work aims to delve deeper into the cycle from 0 to 3 years with a theoretical foundation that encompasses the importance of schooling in Kindergartens, jointly with the research of children’s evolutionary development and the investigation of the school as a prepared learning environment. The purpose of this study is to investigate the pedagogical and architectural principles that an idyllic and high-quality Kindergarten should have. Therefore, it has delved into the concept of the child, the spaces and materials, the environment, the relationship with families and the center’s educational project. In order to reach these conclusions and be able to establish the basis for the creation of a new Kindergarten, the research has been developed in such a way that it allows analyzing and discussing relevant information through observations at three reference educational centers, interviews with the school directors and the architects and finally, a questionnaire to different families.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent126 p.es
dc.language.isocates
dc.publisherUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunyaes
dc.rightsAquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commonses
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.caes
dc.subject.otherInfants -- Educacióes
dc.subject.otherProjecte educatiues
dc.subject.otherCreacióes
dc.titleLa Masia: La Nova Creació d’una Escola Bressoles
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses
dc.type.versioninfo:eu-repo/updatedVersiones


Ficheros en el ítem

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca
Compartir en TwitterCompartir en LinkedinCompartir en FacebookCompartir en TelegramCompartir en WhatsappImprimir