La introducció de la llengua anglesa a educació infantil
Author
Other authors
Publication date
2024Abstract
Aquest treball de fi de grau (TFG) se centra en investigar la introducció de la llengua anglesa en els centres d'Educació Infantil a Catalunya. El marc teòric aborda diversos aspectes, incloent-hi l’ensenyament de l’anglès a Educació Infantil, les creences dels mestres i el context a Catalunya. Mitjançant l’anàlisi de dades, en la qual es realitza una conversa entre tres mestres d’una escola d’Osona i els autors, citats al marc teòric. Concloent que l’edat només és un factor rellevant si es combina amb altres factors, tot i que pot influir en una millor pronunciació.
This thesis focuses on investigating the introduction of the English Language in Early Childhood Education centers in Catalonia. The theoretical framework addresses various aspects, including teaching English in Early Childhood Education, teachers’ beliefs, and the Catalan context. Through data analysis, which includes a conversation between three teachers from a school in Osona and the authors, mentioned in the theoretical framework. It is concluded that age is only a relevant factor if combined with other factors, although it may influence better pronunciation.
Document Type
Project / Final year job or degree
Language
Catalan
Keywords
Anglès -- Educació infantil
Infants
Pages
35 p.
Publisher
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya
Note
Curs 2023-2024
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Tots els drets reservats