Show simple item record

dc.contributorUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció, Esports i Psicologia
dc.contributor.authorSerrano Andreu, Aina
dc.date.accessioned2025-01-20T12:34:59Z
dc.date.available2025-01-20T12:34:59Z
dc.date.created2024
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10854/8456
dc.descriptionCurs 2023-2024es
dc.description.abstractAquest treball de fi de grau (TFG) se centra en investigar la introducció de la llengua anglesa en els centres d'Educació Infantil a Catalunya. El marc teòric aborda diversos aspectes, incloent-hi l’ensenyament de l’anglès a Educació Infantil, les creences dels mestres i el context a Catalunya. Mitjançant l’anàlisi de dades, en la qual es realitza una conversa entre tres mestres d’una escola d’Osona i els autors, citats al marc teòric. Concloent que l’edat només és un factor rellevant si es combina amb altres factors, tot i que pot influir en una millor pronunciació.es
dc.description.abstractThis thesis focuses on investigating the introduction of the English Language in Early Childhood Education centers in Catalonia. The theoretical framework addresses various aspects, including teaching English in Early Childhood Education, teachers’ beliefs, and the Catalan context. Through data analysis, which includes a conversation between three teachers from a school in Osona and the authors, mentioned in the theoretical framework. It is concluded that age is only a relevant factor if combined with other factors, although it may influence better pronunciation.es
dc.formatapplication/pdfes
dc.format.extent35 p.es
dc.language.isocates
dc.publisherUniversitat de Vic - Universitat Central de Catalunyaes
dc.rightsTots els drets reservatses
dc.subject.otherAnglès -- Educació infantiles
dc.subject.otherInfantses
dc.titleLa introducció de la llengua anglesa a educació infantiles
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesises
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccesses
dc.type.versioninfo:eu-repo/updatedVersiones


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Share on TwitterShare on LinkedinShare on FacebookShare on TelegramShare on WhatsappPrint