Grau en Mestre d'Educació Infantil: Envíos recientes
Mostrando ítems 141-160 de 251
-
Com conceben infants de 5 anys els canvis d'estat de l'aigua
(2015-05)En aquest projecte s’analitzen les idees que tenen infants de 5 anys sobre els canvis d’estat de l’aigua. La recerca es centra en quatre preguntes d’investigació. La primera, és si els infants tenen ... -
La inclusió de la comunitat gitana a l'escola Juan Ramón Jiménez de Sabadell
(2015-05)La comunitat gitana és una de les principals minories ètniques presents a l’Estat Espanyol, per tant, la comunitat gitana és present a moltes escoles i aquestes, han de portar a terme una educació ... -
Designing immersion activities in english for very young learners in infant education
(2015-05)Aquest estudi es basa en els beneficis que la immersió aporta en l’ensenyament de l’Anglès com a llengua estrangera, adreçat a infants de preescolar. Per tal de comprovar el llenguatge addicional que ... -
La hipoteràpia aplicada en alumnes amb trastorn de l'espectre autista
(2015-05)A continuació, es pot trobar un treball de recerca i investigació, conegut amb el nom de Treball final de Grau. El tema principal d’aquest estudi és sobre la hipoteràpia aplicada a alumnes amb autisme, ... -
L’aprenentatge cooperatiu a l’Educació Infantil Una estratègia per atendre la diversitat a l’aula, des d’uns perspectiva inclusiva
(2015-05)Aquest treball és un estudi sobre l’Aprenentatge Cooperatiu, l’anàlisi de les dificultats d’una aula de P.5 d’una escola pública de la comarca del Bages i l’elaboració i posada en pràctica d’una proposta ... -
Com repensar la didàctica de les matemàtiques en una aula multigrau de l’escola rural
(2015-05)La recerca qualitativa que s’exposa a continuació és una investigació acció, emmarcada dins el paradigma socio-crític. Els objectius principals de la recerca són descriure i analitzar com es realitza ... -
L’Expressió corporal com a recurs inclusiu en un infant amb TEA
(2015-05)Avui en dia, dins l’àmbit educatiu, escoltem cada vegada més el terme inclusió escolar. Això és així perquè dins les escoles ordinàries volen poder atendre a tots els alumnes per igual, acceptant les ... -
Els contes infantils com a creadors de contextos d’aprenentatge de matemàtiques
(2015-05)Aquest treball té per objectiu presentar una proposta metodològica basada en l’ensenyament i aprenentatge de les matemàtiques a través de l’ús dels contes. Amb aquest enfocament es pretén, per una ... -
Anàlisi de les estratègies per atendre l'alumnat amb diversitat cultural
(2015-05)El present treball que té com a títol “Anàlisi de les estratègies per atendre l’alumnat amb diversitat cultural. Estudi d’una realitat cultural enfocada a una educació multicultural” és una investigació ... -
Activitats d'educació infantil en els museus
(2015-05)Amb aquest treball es pretén dur a terme un procés d’investigació sobre les activitats educatives d’ Educació Infantil als museus d'art. Es tracta d'una recerca d’informació que té com a objectiu, ... -
Les idees dels infants sobre els éssers vius i les plantes
(2015-05)En aquest projecte es reflexiona sobre la importància de les idees prèvies dels infants com a punt de partida de l’aprenentatge de les ciències, tot analitzant les categories que atribueixen per ... -
La numeració i el càlcul al Parvulari
(2015-05)En aquesta recerca es presenta l’anàlisi dels coneixements que tenen els alumnes d’Educació Infantil de l’Escola Guillem de Balsareny sobre la sèrie numèrica oral i escrita i sobre com compten i separen ... -
Anàlisi de la inclusió d’una alumna amb Síndrome d’Asperger a una escola ordinària de Catalunya
(2015-05)En aquesta investigació qualitativa, s’ha fet un estudi de cas d’una alumna amb Síndrome d’Asperger a una escola ordinària de Catalunya. Per tal de poder veure si aquesta alumna està completament ... -
Disseny i aplicació d’una Unitat de Programació d’acord amb les bases del disseny universal d’aprenentatge i l’aprenentatge multinivell
(2015-05)La inclusió de tot l’alumnat és molt present avui en dia en l’escoles. Per això, hem de vetllar per a que els alumnes se sentin integrats, motivats i sobretot valorats per la comunitat d’aprenentatge. Les ... -
Observació i seguiment de l'evolució comunicativa i de parla dins l'aula de tres infants de família nouvinguda escolaritzats per primera vegada
(2015-05)En aquesta investigació qualitativa s’ha fet un estudi sobre l’evolució comunicativa i de parla de tres infants de famílies nouvingudes dins l’aula de P3 que no havien estat escolaritzats prèviament. ... -
Com parlen de les dissolucions els nens i nenes de 4 anys
(2015-05)En aquest projecte es dóna a conèixer els coneixements intuïtius que tenen els alumnes de 4 anys sobre les dissolucions, un tema complex i poc treballat en l’educació Infantil. Aquestes idees són ... -
Aprendre geometria a l'educació infantil a través de l'art
(2015-05)Aquest treball analitza com els infants comprenen les figures geomètriques bàsiques a partir de l'art. Inclou un marc teòric amb l' informació dels aspectes que trobarem a la part pràctica, començant ... -
Quina relació té la consciència fonològica amb la millora de l'aprenentage de la lectura i l'escriptura?
(2015-05)El treball de final de grau que he realitzat consta de dues grans parts, la part teòrica i la part pràctica. En la primera part he investigat sobre el procés de lesctoescriptura que fan els infants. És ... -
L’art i l’entorn: proposta artística a través de l’entorn aplicada al Mas el Colomer
(2015-05)El tema central d’aquest treball de final de grau és l’elaboració d’una proposta artística a través de l’entorn aplicada al Mas el Colomer de Taradell. Està dirigida principalment a infants d’educació ... -
El treball de les emocions i les habilitats socials amb infants amb Trastorn de l’Espectre Autista a partir del Pla Individual de Suport Familiar
(2015-05)Les dificultats en l’expressió de les emocions i en l’adquisició de les habilitats socials formen part dels trets característics dels nens amb Trastorn de l’Espectre Autista (TEA). Per treballar aquests ...