Grau en Mestre d'Educació Infantil: Enviaments recents
Ara mostrant els elements 161-180 de 259
-
Anàlisi de la inclusió d’una alumna amb Síndrome d’Asperger a una escola ordinària de Catalunya
(2015-05)En aquesta investigació qualitativa, s’ha fet un estudi de cas d’una alumna amb Síndrome d’Asperger a una escola ordinària de Catalunya. Per tal de poder veure si aquesta alumna està completament ... -
Disseny i aplicació d’una Unitat de Programació d’acord amb les bases del disseny universal d’aprenentatge i l’aprenentatge multinivell
(2015-05)La inclusió de tot l’alumnat és molt present avui en dia en l’escoles. Per això, hem de vetllar per a que els alumnes se sentin integrats, motivats i sobretot valorats per la comunitat d’aprenentatge. Les ... -
Observació i seguiment de l'evolució comunicativa i de parla dins l'aula de tres infants de família nouvinguda escolaritzats per primera vegada
(2015-05)En aquesta investigació qualitativa s’ha fet un estudi sobre l’evolució comunicativa i de parla de tres infants de famílies nouvingudes dins l’aula de P3 que no havien estat escolaritzats prèviament. ... -
Com parlen de les dissolucions els nens i nenes de 4 anys
(2015-05)En aquest projecte es dóna a conèixer els coneixements intuïtius que tenen els alumnes de 4 anys sobre les dissolucions, un tema complex i poc treballat en l’educació Infantil. Aquestes idees són ... -
Aprendre geometria a l'educació infantil a través de l'art
(2015-05)Aquest treball analitza com els infants comprenen les figures geomètriques bàsiques a partir de l'art. Inclou un marc teòric amb l' informació dels aspectes que trobarem a la part pràctica, començant ... -
Quina relació té la consciència fonològica amb la millora de l'aprenentage de la lectura i l'escriptura?
(2015-05)El treball de final de grau que he realitzat consta de dues grans parts, la part teòrica i la part pràctica. En la primera part he investigat sobre el procés de lesctoescriptura que fan els infants. És ... -
L’art i l’entorn: proposta artística a través de l’entorn aplicada al Mas el Colomer
(2015-05)El tema central d’aquest treball de final de grau és l’elaboració d’una proposta artística a través de l’entorn aplicada al Mas el Colomer de Taradell. Està dirigida principalment a infants d’educació ... -
El treball de les emocions i les habilitats socials amb infants amb Trastorn de l’Espectre Autista a partir del Pla Individual de Suport Familiar
(2015-05)Les dificultats en l’expressió de les emocions i en l’adquisició de les habilitats socials formen part dels trets característics dels nens amb Trastorn de l’Espectre Autista (TEA). Per treballar aquests ... -
Elaboració d'un programa d'intervenció per gestionar l'aula ordinària amb infants amb dificultats de comportament
(2015-05)Aquest treball té com a objectiu recollir les estratègies adients per poder treballar dins l’aula ordinària amb tots els infants però sobretot amb aquells que mostren més dificultats d’autoregulació ... -
Estudi dels coneixements i dificultats al parvulari entorn la geometria
(2015-05)Aquest treball consisteix en fer un estudi per tal d’identificar quines dificultats i coneixements tenen un grup d’alumnes de P4, respecte a les figures geomètriques de dues dimensions, més concretament, ... -
L'acolliment familiar : una mesura de protecció a l'infància
(2015-05)La nostra recerca ha tingut com a punt de partida realitzar un estudi sobre una mesura de protecció a la infància en situació de risc o desemparament, les famílies d’acollida concretament a Catalunya. ... -
Proposta d'intervenció educativa per millorar la cohesió de grup
(2014-05)En el present treball s’investiga la influència de les dinàmiques i activitats de grup, com a basa de l’aprenentatge cooperatiu, en la millora de la cohesió de grup. Es realitza una intervenció educativa ... -
El joc com a eina inclusiva
(2014-05)El tema central d'aquest Treball Final de Grau és el joc i les seves potencialitats com a eina inclusiva. El objectiu de la recerca és conèixer la importància que té el joc en l'educació infantil i ... -
Les audicions musicals a l'educació infantil: estratègies i recursos que s'utilitzen actualment a les escoles catalanes
(2014-05)L’audició a l’edat infantil és important per tal que els infants puguin escoltar profundament i així poder interioritzar la música. Aquest treball pretén mostrar la realitat de les escoles catalanes ... -
Aprenentatge sobre les emocions: la seva influència en l'aprenentage sobre habilitats socials. Desenvolupament i anàlisi d'una intervenció en una aula de P3
(2014-05)Amb aquest treball es pretén comprovar, si l’aplicació d’un conjunt d’activitats dirigides a treballar les emocions, millora les habilitats socials dels alumnes d’Educació Infantil. En primer lloc, es ... -
L'Organització de l'aprenentatge a través d'una proposta innovadora: aprofundiment sobre els tallers integrals a l'educació infantil, un estudi de cas
(2014-05)Aquest treball d’investigació té per finalitat l’aprofundiment sobre el funcionament dels tallers en l’Educació Infantil. La recerca consta de dues parts, una més teòrica fonamentada en idees d’autors ... -
Storytelling Choosing stories for very young learners
(2014-05)El propòsit d'aquest estudi consisteix a seleccionar una sèrie d‟àlbums il·lustrats escrits per a nens de parla anglesa, tenint en compte els criteris d'alguns especialistes. Abans de realitzar la ... -
Using games as a teaching and learning strategy: how are they used in a Catalan school
(2014-05)Generalment, es creu que els jocs han estat sempre considerats com a activitats per a dur a terme durant el temps de lleure dels infants, i rarament han sigut considerats com a part de l’aprenentatge ... -
La relaxació a l'educació infantil com a eina per fomentar un bon clima d'aula a l'escola inclusiva
(2014-05)La relaxació és una eina inclusiva dins l’escola que ajuda a treballar la competència emocional. La investigació parteix de l’ús de diferents tècniques de relaxació per poder ajudar, a l’alumnat ... -
Com afronten els infants amb factors de risc de TDAH l'adquisició de la lectura: la consciència fonològica com a eina per millorar l'aprenentatge dels components bàsics de la lectura a educació infantil
(2014-05-16)L’adquisició de la lectura és un dels moments més importants i reconeguts socialment en la vida de l’infant, per això, amb aquesta recerca es pretén investigar les dificultats i mancances que tenen els ...